سرویس: سیاسی 15:00 - یکشنبه 01 فروردین 1395

سردار نقدی در حاشیه بازدید از زیارتگاه شلمچه :

پیام نوروزی شهدا،انقلابی ماندن است

سردار نقدی افزود: انقلاب ما انقلابی نبوده که شیوه ای از حکومت را از بین ببرد و شیوه جدید را بیاورد.انقلاب اسلامی یک انقلاب دائمی است و اگر کسی نسبت به این حقیقت تردید دارد باید به سنت الهی نگاه کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در لحظه تحویل سال و در حاشیه بازدید از زیارتگاه شلمچه گفت:فرارسیدن سال نو را به همه مردم شریف و وفادار به ارزش های الهی تبریک می گویم. همانطور که می دانید کلام نورانی رهبر انقلاب در این ماه های اخیر تاکید بر انقلابی ماندن است و باید در این جهت حرکت کرد.

وی ادامه داد: برخی تصورشان بر این است که انقلاب اسلامی یک بار در سال 57 انجام گرفت و بعد از آن باید زندگی متعارف خود را دنبال کنیم در حالی که انقلابی که یک بار انجام می گیرد و تمام می شود، انقلابی است که هدفش کنار زدن یک حکومت و بر روی کار آوردن یک عده دیگر است اما انقلاب ما انقلابی نبوده که چنین هدف کوتاهی داشته باشد که یک حاکم را کنار بزند و حاکم دیگر را بر سر کار بیاورد.

سردار نقدی افزود: انقلاب ما انقلابی نبوده که شیوه ای از حکومت را از بین ببرد و شیوه جدید را بیاورد.انقلاب اسلامی یک انقلاب دائمی است و اگر کسی نسبت به این حقیقت تردید دارد باید به سنت الهی نگاه کند.سنت الهی بر استمرار انقلاب در همه شرایط است و نوروز یک انقلاب در طبیعت است که هر سال اتفاق می افتد و این طور نیست که یک بار بهاری اتفاق بیفتد و تمام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بهار سرآغازی بر نو شدن و فصل شکوفه های زیبا است و وقتی که خزان می آید و تحریم،فشار، سختی،سردی و تاریکی می آید مجددا طبیعت به انقلاب و به نو شدن دوباره نیاز دارد. انقلابی شدن یعنی همیشه نو شدن. یعنی به ظلم و سیاسی و زورگویی ها تن ندادن و همیشه تلاش برای دفع تباهی و ظلم و زورگویی کردن. انقلابی شدن تلاش برای بهترین شدن وضع زندگی مادی و معنوی است.

وی افزود: اگر ما از طبیعت الهام بگیریم طبیعت به ما همین را سرمشق می دهد که هر سال نو شویم و در مبارزه با تاریکی و سردی و فشار تلاش کنیم تا زندگی نو را به ارمغان برسانیم.

سردار نقدی گفت:همین دعایی که مردم ما در ابتدای سال بینشان متعارف است که می خوانند، دعای انقلابی ماندن است.مقلب القلوب و محول الحول یعنی صفاتی که ما برای خدای متعال می بینیم؛ صفات انقلابی گری و زیرو رو کردن دلها و نو شدن. محول الاحوال یعنی انقلابی و کسی که حالش مرتبا رو به جلو شدن و متحول است. این دعایی که ما می خوانیم دعای انقلابی گری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:اگر امروز به مزار شهدا و قدمگاه شهدا آمدیم برای تجدید میثاق با شهداست و امیدوارم افرادی که در این راه ها قدم می گذارند، راه شهدا را ادامه دهند.

وی تاکید کرد:رهبرمان امسال را به نام عمل نامگذای کردند. انقلابی گری از سوی رهبر یعنی اینکه قدم های بلندی را در جهت خدمت به مردم و اشتغال مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.انقلابی گری به عمل است و به شعار نیست.

سردار نقدی ابراز داشت:خداروشکر می کنیم که مردم ما همیشه به این پیام شهدا لبیک گفتند و در طول این سالهای پرفراز و نشیب همیشه انقلابی مانده اند و اگر 37 سال با اعمال دشمنی های سخت و سنگین استکبار جهانی جنگیدند و تسلیم زورگویی های او نشدند و خم به ابرو نیاوردند.

وی گفت: امروز هم که دشمن تظاهر به دوستی میکند و میخواهد کینه اش نسبت به مردم ایران را از مسیر اظهار دوستی عملی کند به حمدالله مردم ما در این عرصه هم هوشیار و انقلابی اند و فریب پیام های تبریک و رفتارهای مزورانه امریکا را نخواهند خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: یک جوان بی تجربه هم می تواند تشخیص دهد دولتی که درحال پیاده سازی صدها توطئه علیه اوست و پی در پی علیه کشور ما قانون تصویب می کند و برای براندازی ایران بودجه تخصیص میدهد و هر روز تحریم جدیدی را وضع می کند با چند لبخند و یک پیام نوروزی دوست محسوب نمی شود، چه رسد به مردم کارآزموده و پر تجربه ایران بزرگ.

سردار نقدی در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی ما همین این است که اعمالمان بیشتر مورد مقبول امام زمان(عج) باشد و بهار حقیقی و نوروز حقیقی امام زمان(عج) است و باید از او الهام بگیریم. کسی که روزی می آید و جهان را پر از عدل و عدالت خواهد کرد.

دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.