اصفهان شرق

حضور عضو هیات پاریسن ژرمن و غش کردن چند بازیکن/ خودشیفتگی نودی!

کدخبر: 95333
1394/12/29 در ساعت 11:30

به گزارش اصفهان شرق؛ آخرین برنامه سال نود که ویژه برنامه پایان سال بود دوشنبه شب پخش شد که حدود سه ساعت به طول انجامید و تقریبا تمام بخش های آن مربوط به حاشیه های فوتبال و چالش های مختلف بود.

در ابتدای این برنامه دابسمش هایی که از سوی مخاطبان ساخته و ارسال شده بود پخش شد که در یکی از آنها تقلید صدای علی دایی صورت گرفته بود. بخش عمده این دابسمش ها با صدای عادل فردوسی پور پخش شد.

در بخش دوم جناب خان که در برنامه خندوانه مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته است به عنوان مهمان حضوری در استودیو حاضر شد و به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پاریسن ژرمن با عادل فردوسی پور در مورد اتفاقات این باشگاه فرانسوی گفتگو کرد.

جناب خان همچنین شعرهایی در مورد مبارزه فردوسی پور با فساد با ریتم های خاص خودش اجرا کرد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما که در تیم ملی برزیل بودید کسی بود که در چشم تان نگاه کند و پاس ندهد گفت: نه من این مسائل را فقط در فوتبال ایران شنیده ام.

جناب خان همچنین گفت: پول داده ام و باشگاه را خریده ام و می خواهم ابراهیم تهامی را ببرم و مسئول تیم های پایه باشگاه پاریسن ژرمن کنم. ابراهیم تهامی هم روی خط برنامه نود آمده و دقایقی با جناب خان گفتگو کرد.

در ادامه این برنامه چالش های مختلفی با حضور چند بازیکن قدیمی و فعلی تیم ملی پخش شد. علی انصاریان، جواد کاظمیان، آرش برهانی، محمدرضا حیدریان، فرشاد احمدزاده، داریوش رضاییان و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که در این چالش ها شرکت کردند.

در یکی از این چالش ها بازیکنان باید داوزده بار در حالی که دست شان روی توپ بود دور آن می چرخیدند و سپس با حرکت به سمت دروازه به توپ ضربه می زدند. در این آیتم برخی از این بازیکنان از جمله خود فردوسی پور سرشان گیج رفت و روی زمین افتادند و نتوانستند حتی به توپ ضربه بزنند.

یکی دیگر از بخش های آخرین برنامه نود مربوط به اتفاقات خوب و مثبتی بود که در سال گذشته رخ داده بود. اتفاقاتی که چهره باشگاه های فرهنگی – ورزشی را به نمایش می گذاشت.

در این برنامه همچنین بارها از مردم خواسته شد که به برنامه نود رای بدهند تا در برنامه سه ستاره به عنوان بهترین برنامه بخش ورزش و سرگرمی تلویزیون انتخاب شود. این درخواست بارها تکرار شد. این در حالی بود که بقیه برنامه چنین فرصتی نداشتند تا از خودشان تعریف کنند.

مهر