سرویس: اخبار شهرستان 14:01 - جمعه 28 اسفند 1394

در آستانه سال جدید؛

پيام تبريك نوروزي هادی فروزان شهردار شهر ورزنه+ متن

شهردار ورزنه در پیامی نوروز 95 را به مردم شریف شهر ورزنه و بخش بن رود تبریک گفت.

به گزارش اصفهان شرق، آغاز سال 1395 و فرارسیدن بهارطبیعت و نوروز باستانی را به همه شهروندان عزیز ورزنه تبریک و شادباش عرض نموده و در سال پیش روبرای تمام مردم سالی توأم با عزت و سربلندی ، همراه با سلامتی و آسایش آرزو میکنم.
بهار فصل غبارروبی از کینه ها وغصه ها ست ،پاک کردن دل از زنگار نامهربانی هاست وهمین هاست که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

نوروز برای ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است.اينك در آستانه سال 1395 ، همچون سال گذشته بار ديگر نيازمند وحدت ، همدلي و مشاركت مردم عزيز و مسئولين محترم براي تحقق آرزوها و آرمانهاي مشترك هستيم ، نوروز كه موسم نزديكي و پيوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبي ا ست تا با يكديگر عهد و پيمان ببنديم كه تا رسيدن به شهري آباد ، خلاق ، توسعه يافته و تحقق يك زندگي توأم بامعنويت ،آرامش و اميد ؛ لحظه اي از تلاش و كوشش دست بر نداريم.
به امید آنکه در سایه همدلی ، همراهی ومشارکت همه شهروندان و مسئولان محترم ، سال آینده در شهری با شکوهتر ، زیباتر ، ایمن تر ، توسعه یافته تر ، آباد تر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار با رهنمودهای مقام معظم رهبری بنشینیم .
در این عید سعید باستانی و در نخستین بهاربا امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر ، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که:
یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.