سرویس: اخبار شهرستان 09:12 - جمعه 28 اسفند 1394

خبر خوش بخشدار کوهپایه در آخرین روزهای سال؛

افتتاح خط آبرسانی شُرب دهستان زفره در آینده ای نزدیک/ حضور مردم در انتخابات روح تازه ای به کالبد کشور دمید

تودشکی در حاشیه افتتاح ایستگاه انتظامی دهستان زفره گفت: نیروهای نظامی و امنیتی نقش بسزایی در خصوص تامین آرامش مردم در شهرهای کوچک و روستاهای حاشیه ای به عهده دارند و در این رابطه احداث ایستگاه های انتظامی کمک شایانی به این امر می کند.

بخشدار کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق از افتتاح ایستگاه انتظامی دهستان زفره خبر داد و گفت: این ایستگاه زیر نظر کلانتری شهر سجزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره داری رسید تا بتوان خدمت ارزنده تری را به مردم هدیه داد.

تودشکی اظها کرد: قطعا ایجاد ایستگاه های مختلف به منظور امنیت بیشتر و دسترسی آسان تر به نیروهای خدوم انتظامی است و قطعا ما امروزه اگر امنیت خوبی در منطقه شاهد هستیم به دلیل وجود نیروهای خدوم نظامی کشور است.

وی در بخش دوم گفتگو با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی به برپایی دو کمپ نوروزی در بخش کوهپایه اشاره و افزود: خروجی شهر تودشک و همچنین ورودی آب گرم ورتون دو نقطه ای است که دو کمپ نوروزی در آن دایر می شود.

بخشدار کوهپایه با توجه به خبر ابرسانی به دهستان زفره در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: خط ابرسانی تکمیل شده و به لطف خدا تجهیزات در حال اماده سازی است تا بتوان در آینده ای نه چندان دور آبرسانی این دهستان به وسیله لوله اب شُرب تامین شود و این قدمی مهم در راستای خدمت رسانی به مردم بود.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی مسئولان بر مردم باید در همه زمان ها در اولویت باشد، گفت: مردم ارزشمند هستند و قطعا سرمایه های عظیم کشور ما جوانان و دیگر مردم مومن و متعهد کشور اسلامی می باشند که با حضورشان در تمام صحنه های انقلاب روح تازه ای به کالبد کشور دمیدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.