سرویس: اجتماعی » علمی 13:39 - دوشنبه 16 دی 1392

برای رایانه؛

مدیریت و افزایش سرعت دانلود با FlashGet + دانلود

یکی از محبوب ترین نرم افزارها که در دنیای اینترنت کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است FlashGet نام دارد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل‌های شما را برعهده گیرد.

مدیریت دانلود FlashGet فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می‌کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می‌کند که این عمل باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود. نرم افزار FlashGet فایل‌های حجیم حتی چند گیگابایت را به راحتی می‌تواند دانلود کند.

1894899_268

حتما با سایت هایی برخورد کرده‌اید که اجازه نمی دهند دانلود منیجر از روی آن‌ها فایل دانلود کند اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید چرا که می‌تواند 60 درصد این گونه مشکل‌ها را حل کند. FlashGet را می توانید طوری تنظیم کنید که بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند. نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است ذکر این مطلب است که این نرم‌افزار مدیریت دانلود برخلاف خیلی از نرم‌افزارهای مشابه دیگر به صورت کاملا رایگان به کاربران عرضه می‌شود.

مشخصات
حجم: 6.14 مگابایت
نسخه: 3.7.0.1220
اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
امتیاز:

 

دانلود

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.