اصفهان شرق

آغاز توزیع گسترده میوه شب عید در ۱۵ نقطه اصفهان

کدخبر: 94983
1394/12/26 در ساعت 07:30

به گزارش اصفهان شرق؛ اصغر کشاورز پیرامون توزیع میوه شب عید در بازار اصفهان اظهار داشت: همه بازارهای روز کوثر وابسته به سازمان میادین میوه و تره‌بار اصفهان در تعطیلات نوروزی فعال هستند، ساعت کاری این بازارها نیز در آستانه نوروز افزایش پیدا کرده و از ساعت 8 صبح تا 10 شب به‌صورت یک‌سره به مشتریان خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در بازارهای وابسته به سازمان میادین و میوه و تره بار اصفهان از امروز آغاز می‌شود، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده مقدار کافی میوه خریداری شده است و از امروز به صورت گسترده در بازار توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار اصفهان بیان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته میان این سازمان، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین استانداری اصفهان؛ توزیع میوه در 15 نقطه شهر اصفهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میوه توزیع شده در میادین وابسته به سازمان میادین و میوه و تره‌بار اصفهان بر‌اساس نرخ دولتی است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در افزایش قیمت با خاطیان برخورد می‌شود.

کشاورز با بیان اینکه برای مقابله با توزیع میوه قاچاق تمهیدات لازم اندیشیده شده است، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با اداره کل تعزیرات حکومتی انجام شده و بر توزیع میوه‌ها کاملاً نظارت می‌شود، با نظارت‌های گسترده‌ای که انجام خواهد شد از ورود میوه قاچاق به میادین جلوگیری می‌شود و در این راستا مجموعه‌های نظارتی به صورت دائم بازار را کنترل می‌کنند.

تسنیم