سرویس: اقتصادی 07:30 - چهارشنبه 26 اسفند 1394

مدیرعامل سازمان میادین اصفهان:

آغاز توزیع گسترده میوه شب عید در ۱۵ نقطه اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: توزیع گسترده میوه شب عید در ۱۵ نقطه شهر اصفهان از صبح چهارشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ اصغر کشاورز پیرامون توزیع میوه شب عید در بازار اصفهان اظهار داشت: همه بازارهای روز کوثر وابسته به سازمان میادین میوه و تره‌بار اصفهان در تعطیلات نوروزی فعال هستند، ساعت کاری این بازارها نیز در آستانه نوروز افزایش پیدا کرده و از ساعت 8 صبح تا 10 شب به‌صورت یک‌سره به مشتریان خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در بازارهای وابسته به سازمان میادین و میوه و تره بار اصفهان از امروز آغاز می‌شود، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده مقدار کافی میوه خریداری شده است و از امروز به صورت گسترده در بازار توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره‌بار اصفهان بیان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته میان این سازمان، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین استانداری اصفهان؛ توزیع میوه در 15 نقطه شهر اصفهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میوه توزیع شده در میادین وابسته به سازمان میادین و میوه و تره‌بار اصفهان بر‌اساس نرخ دولتی است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در افزایش قیمت با خاطیان برخورد می‌شود.

کشاورز با بیان اینکه برای مقابله با توزیع میوه قاچاق تمهیدات لازم اندیشیده شده است، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با اداره کل تعزیرات حکومتی انجام شده و بر توزیع میوه‌ها کاملاً نظارت می‌شود، با نظارت‌های گسترده‌ای که انجام خواهد شد از ورود میوه قاچاق به میادین جلوگیری می‌شود و در این راستا مجموعه‌های نظارتی به صورت دائم بازار را کنترل می‌کنند.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.