سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:23 - دوشنبه 16 دی 1392

دلیل گرانی تخم مرغ

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق: در حالی که قیمت هر شانه تخم مرغ ۸۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلو تخم مرغ ۴۲۵۰ تومان مصوب شده است در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ به طور میانگین در سطح شهر تهران ۹۵۰۰ تومان است. به این ترتیب هر عدد تخم مرغ در […]

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق: در حالی که قیمت هر شانه تخم مرغ ۸۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلو تخم مرغ ۴۲۵۰ تومان مصوب شده است در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ به طور میانگین در سطح شهر تهران ۹۵۰۰ تومان است. به این ترتیب هر عدد تخم مرغ در سوپرمارکت‌ها تا ۳۵۰ تومان نیز عرضه می‌شود.

در همین زمینه علیرضا موسوی مجد، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر این‌که با هر گونه تخلف در بازار تخم مرغ برخورد می‌کنیم، گفت: با توجه به سردی هوا مصرف تخم مرغ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای تخم مرغ توازن بازار به هم خورده و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت آن شده است.

موسوی مجد با بیان این‌که با هر واحد صنفی که قیمت تخم مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به فروش برساند برخورد قانونی می‌کنیم، اظهار کرد: در ماه جاری ۷۶۶۶ مورد بازرسی در سطح استان تهران انجام شده که از این میزان گزارش بالغ بر ۱۰۰۰ مورد تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه شده است.

افزایش قیمت تخم مرغ در حالی است که خبر دقیقی از نتایج جلسات ستاد تنظیم بازار در دست نیست و همچنین معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون متصدی بوده و فرد مشخصی در این سمت حاضر نیست.

هفته پیش یونس سینکی، معاون توسعه بازرگانی داخلی این وزارتخانه استعفای خود را به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده بود.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دلیل گرانی تخم مرغ”

  1. aaa گفت:

    lمسئول استعفا داده مرغ ها كه استعفا نداده اند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.