سرویس: اجتماعی 12:18 - سه شنبه 25 اسفند 1394

جرقویه علیا در سال (1394)؛

مسئولان جرقویه ای چه نمره ای کسب کردند/ ترمینال مسافربری حسن آباد طرحی نیمه تمام در دل کویر+ گزارش

گزارش پایان سال ۹۴، با ترین های بخش جرقویه علیا همراه هستیم تا روایت شادی و غم های مردم و همچنین وعده های داده شده از مسئولان را در قالب گزارشی یک ساله بیان کنیم.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، در سال همزبانی و همدلی دولت و ملت در جرقویه علیا معمولا روند انجام کارها و وعده ها دارای فراز و نشیب بوده است و در همین راستا گفتگویی با بخشدار جرقویه علیا در خصوص عملکرد مسئولان در منطقه انجام شده است.
با توجه به اینکه اقای حسین بهزادفر از اول شهریور ماه بعنوان بخشدار جرقویه علیا معرفی شده است. ابتدا از وی خواستیم در مورد اقدامات و پروژه هایی که در سطح منطقه انجام شده است را بیان کند.

بخشدار

بهزادفر گفت: در این مدت با همکاری و تعاملی که بین مسئولان وجود داشت توانستیم کارهایی از جمله:

افتتاح خانه بهداشت رامشه

افتتاح پارک عمومی رامشه

آسفالت ریزی معابر و خیابان ها و جدول گذاری و اجرای نهضت آسفالت در حدود 5 میلیارد و پانصد و هشتاد میلیون ریال اعتبار

نهضت آسفالت در روستاهای منطقه حدود 20 میلیارد ریال هزینه داشته است

مرمت قنوات در روستاهای اسفنداران و مالواجرد در بخش کشاورزی اجرای کابل گذاری مخابرات شهرک مالواجرد

در شهر حسن آباد افتتاح کانون بانوان و گلنگ زنی پارک بانوان

ساخت و بهره برداری از پارگینگ شهرداری ، آسفالت و زیر سازی معابر و میادین، مرمت و زیبا سازی ساختمان بخشداری

اجرای کابل گذاری تلفن ثابت در شهرک فجر حسن آباد

سرسامان دادن به بخش گردشگری و مکانهای مورد نظر و ایجاد مجموعه ورزشی در نوروز 95 در تپه های ماسه ای، افتتاح دفتر امور شاهد در منطقه

تبدیل باجه بانک ملی به شعبه اصلی

تعیین تکلیف جایگاه سوخت کشاورزان که از ابتدای سال 95 انجام خواهد شد
بهزادفر در ادامه با اشاره به پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: مهمترین پروژه دو بانده کردن مسیر نیک آباد به حسن آبادبوده که بنا بود در سال 94 به اتمام برسد که بعلت عدم تخصیص اعتبار لازم در سال 94 به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

ایجاد ترمینال مسافربری نیز از جمله طرح های نیمه تمام که بعلت بعد مسافت هنوز خط تلفن ان اجرایی نشده و بنا شده شرکت مخابرات با بهره برداری از فیبر نوری بحث تلفن حل شود و این دفتر مسافر بری راه اندازی شود.

اجرای فیبر نوری از حسن آباد به ورزنه که بنا بود امسال به بهره برداری برسد که بعلت کمبود اعتبارات و امکانات به سال 95 موکول می شود
بحث برگزاری نماز جمعه و تعیین امام جمعه که با پیگیری های زیادی که انجام شد و وعده های داده شده ولی در سال 94 این موضوع به نتیجه نرسید.

در ادامه بخشدار در پاسخ سوالی مبنی بر بهترین و بدترین خبربرای شما در منطقه چنین گفت: بهترین خبر بحث انتخابات و حضور حداکثری مردم منطقه در پای صندوق های رای بود و بدترین خبر مربوط به آتش سوزی چند دامداری در صحرای شیدان متعلق به چند کشاورز زحمت کش بود.

شما به مسئولین در بخش در ارائه خدمات چه نمره ای می دهید؟ بطور متوسط نمره مسئولین از 14 الی 20 می باشد و امید است در سال جدید همه با تلاش و کوشش در خدمت مردم باشند.

شهردار

شهردار شهر حسن آباد نیز در گفتگویی در مورد برنامه های اجرا شده در سطح شهر چنین گفت: مهمترین پروژه در شهر حسن آباد ایجاد پارک بانوان که گلنگ زنی آن در سال 94 انجام شده و تا کنون بیش از 50 درصد آن انجام شده و انشاالله در سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

ایروانی در ادامه به برنامه های انجام شده در شهر اشاره کرد و افزود: ایجاد پارکینگ شهرداری جهت حفظ و نگهداری از وسائل شهرداری، آسفالت معبر و میادین و زیر سازی معابر و ایجاد کانیو در کوچه ها، آزادسازی معبر و سد معبر ها، زیبا سازی شهر و نصب تابلوهای ورودی و خروجی شهر، جدول گذاری و رنگ آمیزی، روشنایی بلوارهای ورودی و خروجی، افتتاح کانون بانوان که زیر نظر شهرداری فعالیت می کند و پارک ورودی شهر.
افتتاح ساختمان گردشگری در شهر حسن آباد، کاشت نهال در بلوار شهرداری و دانشگاه، ساخت پد هوایی اورژانش برگزاری جشن ولایت و غدیر،ساخت استخر ذخیره آب برای فضای سبز سطح شهر.

ای که دستت می رسد کاری بکن…

**************************

اصفهان شرق سالی زیبا و گره گشا را برای همه مردم عزیز شرق اصفهان از خداوند منان خواستار است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.