سرویس: اخبار شهرستان 10:58 - دوشنبه 24 اسفند 1394

مساعدت 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی شرکت قارچ یکتای سپاهان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد جرقویه طی سه سال گذشته

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه گفت : طی سه سال گذشته شرکت قارچ های یکتای سپاهان مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون ریال به ایتام و خانواده تحت حمایت کمیته امداد این منطقه مساعدت نموده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی جرقویه عبدالرزاق میرزایی گفت: کمیته امداد به سفارش امام راحل در راستای کمک به اقشار نیازمند تاسیس شده و این نهاد افتخار خدمات ارزشمندی دارد که در راستای کمک به نیازمندان و محرومان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه یاری رساندن به نیازمندان در دین مبین اسلام سفارش زیادی شده است، افزود: کمک در رفع مشکلات معیشتی محرومان و نیازمندان از اهداف اصلی راه‌اندازی این نهاد بوده که به لطف الهی تا به امروز این نهاد در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

میرزائی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای رسیدن به اهداف خود طرح های مشارکتی مختلفی را اجرا می نماید، بیان داشت: اطعام و تهیه سبد کالا در مقاطع مختلف سال یکی از سرفصل های مورد توجه این نهاد بوده که در این راستا شرکت قارچ یکتای سپاهان نقش بسزایی داشته و همچنین سرپرستی چند نفر از ایتام این منطقه را نیز به عهده دارد.

وی افزود این شرکت نقش مهمی در اشتغال خانواده های این منطقه داشته که مدد جویان این اداره بی نصیب نبوده و در سرفصل تعامل با کارفرمایان اقدام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جرقویه ضمن تشکر فراوان از هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت قارچ یکتای سپاهان جناب آقای مهندس علیرضا الماسی اضافه نمود لوح سپاس و هدیه نیز به رسم یادبود توسط بخشدار جرقویه سفلی به مدیر عامل این شرکت اهدا گردید.

DSCF9412 DSCF9409

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.