سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:56 - یکشنبه 15 دی 1392

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کردند:

جای شادی در برنامه های دهه فجر انقلاب خالی است

هرچند هر ساله برنامه های متعددی در دهه فجر برگزار می شود اما به عقیده برخی از اعضای شورای شهر اصفهان، عدم توجه به شادی باعث جذب کمتر جوانان شده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز، عضو شورای اسلامی هر اصفهان با تاکید بر اینکه دستاورد های انقلاب قابل توجه است گفت: این اقدامات حتی با کمترین امکانات باید به نمایش در آید تا امیدی برای جوانان و ادامه راه انقلاب باشد.

**دستاوردهای انقلاب حتی با کمترین امکانات بیان شود

عباس حاج رسولیها با بیان اینکه هر ساله شهر اصفهان توانسته در این ایام برنامه های متنوعی را برگزار کند خاطر نشان کرد: شهرداری نیز در این میان و به سهم خود با در نظر گرفتن برنامه های متعدد توانسته در این عرصه فعال وارد شود و امسال نیز قطعا با کمک سازمان تبلیغات برنا مه های متنوعی را بگزار می کند اما با ایجاد تفریح و شادی در این برنامه ها می توان داشته ها و اهداف را بیشتر به مخاطب ارایه داد.

**برنامه ها به شاد ترین نحو ممکن برگزار شود
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و رزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی روز گذشته با اشاره به اینکه در دهه فجر باید بیشتر به بحث شادی و نشاط در این دوران توجه شود افزود: لازم است تغییر رویکرد را در این زمان داشته باشیم چرا که در سالهای گذشته در برنامه هایی که اجرا شده است کمتر شاهد شور و هیجان بوده ایم این در حالی است که باید برنامه ها در این رابطه با شاد ترین نحو برگزار شود تا جوانان برای شرکت در آن بیش از پیش ترغیب شوند.

اصغر آذربایجانی با تشکر از برگزاری برنامه های متعدد در دهه فجر خاطر نشان کرد: جوانان اصفهان در زمان انقلاب اسلامی رشادت های فراوانی از خود نشان داده اند و باید یکایک این شجاعت ها امروز بیان شود تا ادای دینی به شهدای انقلاب باشد.

**خاطرات انقلاب ثبت و ضبط شود
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان هم در این رابطه گفت: در حال حاضر با حد اقل امکانات حد اکثر بهره وری را باید داشته باشیم و از فرصت های اینچنین برای اشاعه فرهنگ آن زمان استفاده شود.

محمد رضا فلاح گفت: خاطرات انقلاب باید ثبت و ضبط شود و به دنبال آن نشر پیدا کند تا نسل جوان الگویی مناسب در اختیار داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون در این ایام تبلیغات به صورت یکسان در شهر انجام نمی شود و این باعث می شود تا نا همگونی در شهر وجود داشته باشد علاوه بر آن برنامه ریزی دقیق و منظم از چند ماه پیش از ورود به بهمن ماه کمک شایانی به مدیران جهت انجام کامل برنامه ها با اشکلات کمتر خواهد بود.

هر چند زنان در دوره های مختلف و جریان های مهم سیاسی و اجتماعی ایران نقش پر رنگی داشته اند و حضورشان در پیروزی انقلاب کمتر از مردان نیست اما همیشه با بی مهری مواجه شده اند.

**نقش زنان در پیروزی انقلاب کمتر از مردان نیست
عضو شورای شهر اصفهان در مورد نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود: وجود اینکه زنان دوشا دوش مردان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و برنامه های متعدد نقش داشته اند اما متاسفانه به این قشر در برنا مه ها و مناسبت های گوناگون توجه نشده است.

ندا واشیانی‌پور به بیان نقش زنان در جامعه پرداخت و اضافه کرد: باید از این قشر به عنوان حامیان اصلی انقلاب تقدیر و تشکر شود چرا که حمایت و پشتیبانی زنان در پیروزی انقلاب نقش مهم و غیر قابل انکار داشته اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.