سرویس: اجتماعی 16:22 - یکشنبه 23 اسفند 1394

فرمانده انتظامی اصفهان:

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات میهمان ناجا هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور کاهش حوادث احتمالی متخلفان حوادث چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات میهمان ناجا هستند.

به گزاش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در این استان اظهار داشت: سیاست ناجا در زمینه متخلفان چهارشنبه آخر سال امسال همان سیاست سال گذشته بوده و خوشبختانه مردم در این زمینه همکاری‌های بسیار خوبی صورت داده‌اند.

وی افزود: در زمینه چهارشنبه آخر سال خطوط قرمز ما تعرض به مکان‌های مختلف، ایجاد مزاحمت برای مردم، به هم زدن نظم و انضباط و موارد دیگر است که ما در این زمینه با جدیت با افراد متخلف برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ما تا این لحظه و تا پیش از چهارشنبه آخر سال نزدیک به 60 هزار ترقه و مواد محترقه از افراد متخلف ضبط کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در زمینه چهارشنبه آخر سال کم‌حادثه‌ترین سال را داشتیم تصریح کرد: در سال جاری نیز تا این لحظه شرایط نسبتاً خوبی داشته‌ایم و وضعیت ما نسبت به بقیه سال‌ها، وضعیت مناسبی به شمار می‌رفته است.

آقاخانی افزود: امسال تاکنون به جز یک حادثه در شهرستان کاشان حادثه مهم دیگری نداشته‌ایم و این موضوع نشان می‌دهد که فرهنگ‌سازی خوبی در این زمینه صورت گرفته و مردم متوجه شده‌اند که شرایط به چه نحوی است و اثرات آتش‌زدن، پریدن از روی آتش و استفاده از مواد محترقه آسیب‌های بسیاری وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه همکاری مردم بسیار مناسب بوده و تا این لحظه نسبت به سال گذشته شرایط بسیار بهتر است، اضافه کرد: باید اعلام کنم که افراد متخلف در زمینه چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان ناجا هستند و اجازه مرخص شدن آنها تا پایان تعطیلات داده نمی‌شود.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.