سرویس: سیاسی » بین الملل 07:50 - یکشنبه 23 اسفند 1394

داعش براي تربيت نسلي خشن تر، از کودکان عضو گيري مي کند

بررسی آموزش های ۵ گانه داعش برای تربیت کودکان تروریستی

آموزش دکترین داعش به کودکان، شامل خانواده های آنها نیز می شود.هدف کلی آن است که نسل بعدی خشن تری را تشکیل دهند.نسلی که بسیار بی رحم در جنگیدن و بسیار مخلص به آرمان های داعش باشد.برای این منظور ، کودکان از همان دوران نوجوانی آموزش داده می شوند

به گزارش اصفهان شرق؛ شبکه خبری فرانس ۲۴ درگزارشی به موضوع عضوگیری گروه تکفیری صهیونیستی داعش از کودکان پرداخت و اعلام کرد این گروه تروریستی کودکان را برای جنگیدن و کشتن تربیت می کند که در نوع خود اقدامی بی سابقه و بسیار نگران کننده است.

بسیاری از این کودکان در خاک سوریه و عراق که به کنترل داعش در آمده است به اسارت گرفته شده اند.اما کار به اینجا ختم نمی شود.

بر اساس گزارشی بنیاد کوییلیم(Quilliam ) انگلیس انجام داده است حدود ۳۱ هزار زن در صفوف داعش باردار هستند. برخی از کودکان نیز از کشورهای اروپایی به صفوف این گروه پیوسته اند. بر اساس برآورد همین بنیاد حدود ۵۰ کودک انگلیسی اکنون در صفوف گروه داعش هستند.

نیکیتا مالک پژوهشگر در بنیاد کوییلیم در این باره می گوید اموزش دکترین داعش به کودکان، شامل خانواده های آنها نیز می شود.هدف کلی آن است که نسل بعدی خشن تری را تشکیل دهند.نسلی که بسیار بی رحم در جنگیدن و بسیار مخلص به آرمان های داعش باشد.برای این منظور ، کودکان از همان دوران نوجوانی آموزش داده می شوند.

آموزش هایی که به کودکان در گروه تروریستی داعش داده می شود حول پنج محور می چرخد:

۱-مشارکت در خشونت ۲- عادی سازی خشونت۳- ایجاد یک کشور۴- ایجاد جامعه آرمانی ۵-سیاست خارجی جنگ طلبانه.

البته آموزشی که به دختران و پسران داده می شود باهم فرق می کند.

نیکیتا مالک در همین باره می گوید دختران آموزش می بینند که همسران و مادران خوبی باشند.

اما به پسران فقط راههای خشونت و جنگیدن آموزش داده می شود.

بنیاد کوییلیم به همین علت از جامعه بین المللی خواسته است وارد عمل شود. زیرا این گونه با پدیده دیگری به نام تندرو کردن کودکان از زمان تولدشان مواجه خواهیم بود.

شفاف

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.