سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:33 - یکشنبه 15 دی 1392

آقای خیابانی تسلیت!

اتفاق تلخی که در این هفته شاهد آن بودیم حضور جواد خیابانی گزارشگر عزیز فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی بود؛ با توجه به اینکه تنها ساعتی از فوت مادرش گذشته بود به خاطر وجدان اخلاقی و عشق به مردم بازی پرسپولیس و نفت را گزارش کرد…

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق: لیگ برتر پس از تعطیلی ۱۰ روزه دوباره دنبال شد. در این ۱۰ روز که بازی­ های لیگ برگزار نشد، شاهد اتفاقات عجیبی از جنس فوتبال خودمان بودیم؛ از جمله استعفای علی منصوریان سرمربی تیم ملی امید، که به دلیل عدم همکاری باشگاه­ ها و فدراسیون، منصوریان تنها ۲۰ روز قبل از شروع بازی­ های آسیایی و در حالی که همه به این تیم امید داشتند از سرمربی­گری تیم امید کناره گیری کرد. فدراسیون که اولویت خود را بازی­ های تیم ملی بزرگسالان و بازی­ های لیگ اعلام کرده بود؛ استعفای منصوریان را قبول کرد و به جای او از هومن افاضلی بر روی نیمکت مربی­گری تیم امید استفاده می­ کند.

اتفاق تلخی که در این هفته شاهد آن بودیم حضور جواد خیابانی گزارشگر عزیز فوتبال کشورمان با توجه به شرایط سخت روحی در ورزشگاه آزادی بود؛ با توجه به اینکه تنها ساعتی از فوت مادرش گذشته بود در ورزشگاه حضور پیدا کرد و به خاطر وجدان اخلاقی و عشق به مردم  بازی پرسپولیس و نفت را گزارش کرد. جواد خیابانی در این باره می­ گوید: “من آدم بی احساسی نیستم، تو راه ورزشگاه بودم برای گزارش بازی که بهم خبر دادند مادرم از دنیا رفته ولی به عشق مردم اومدم.”  ما و تمام دوستانمان در پایگاه خبری صاحب نیوز نیز این مصیبت وارده را به او و خانواده ­اش تسلیت می­ گوییم.

1506073_10152100493194712_1462373573_n

هفته ۲۱ لیگ روزهای جمعه و شنبه دنبال شد که نتایج جالبی در بازی­ های این هفته رقم خورد.

حساس ­ترین بازی این هفته، بازی پرسپولیس و نفت تهران بود. نفت و پرسپولیس که در صدر جدول رقابت سختی دارند به نتیجه تساوی رضایت دادند، با این بازی پرسپولیس جایگاه اول خود را به استقلال رقیب سنتی خود داد و تیم نفت هم یک پله سقوط در جدول داشت. نکته قابل توجه در خصوص تیم پرسپولیس این است که این تیم نزدیک به ۳۰۰ روز است که در ورزشگاه آزادی طعم شکست را نچشیده است.

بازی دیگر این هفته دربی اهواز بود که تیم فولاد توانست با نتیجه ۲ بر صفر استقلال صنعتی این شهر را شکست دهد. فولاد با این برد دوباره خود را به صف مدعیان قهرمانی رساند و با ۳۹ امتیاز بعد از استقلال و پرسپولیس در جایگاه سوم قرار گرفت.

مجتبی تقوی که به دنبال اولین برد خودش با ذوب­ آهن بود نتوانست ملوان را شکست دهد و همچنان به روند نتیجه نگرفتن خودش ادامه می­ دهد. ملوان پس از دو باختی که به پرسپولیس در لیگ و استقلال در جام حذفی داده بود؛ آمده بود تا در اصفهان ذوب­ آهن را شکست دهد ولی به زحمت یک امتیاز از اصفهان با خود برد. این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تراکتورسازی که این هفته­ ها حال و روز خوشی ندارد و از ۴ بازی آخر خود تنها ۳ امتیاز از تساوی گرفته است، در تبریز در مقابل فجر قعرنشین متوقف شد و در زمانی که می­ توانست از تقسیم امتیازات نفت و پرسپولیس استفاده کند به تساوی صفر-صفر در مقابل فجر رضایت داد. گفته می­ شود مجید جلالی سرمربی این تیم که استعفای خود را قبل از این بازی داده بود آخرین بازی بود که روی نیمکت سرخ­پوشان تبریزی می­ نشست.

طلایی­ پوشان اصفهان که بعد از یک دوره نتیجه گیری ضعیف توانسته بودند این هفته ها وضعیت بهتری را برای خود رقم بزنند، در این هفته هم سومین برد پیاپی خو را جشن گرفتند. سپاهان که با ترکیبی از بازیکنان جدید و با سابقه خود در زمین حاضر شد توانست با تک گل مهدی شریفی صبا را در ورزشگاه یادگار امام شهر قم شکست دهد و اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند. سپاهان با این برد ۳۶ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول در جایگاه ۵ ایستاد.

مس کرمان که رکورد دار تساوی در لیگ برتر این فصل می­ باشد؛ این هفته هم در مقابل سایپا به نتیجه دو بر دو رسید تا به سیزدهمین تساوی خود برسد. مس با ۱۶ امتیاز به همراه فجر در انتهای جدول قرار دارند.

گسترش فولاد بعد از ۹ هفته دوباره طعم برد را چشید. این تیم با مربی جدید خود توانست داماش را در گیلان شکست دهد و با ۳ امتیازی که از این بازی گرفت جای استقلال خوزستان را در رده نهم گرفت.

استقلال تهران هم توانست با یک گل راه ­آهن سورینت را از پیش رو بردارد. استقلال که تقریبا ۷۰روز بود نتوانسته بود از روی زمین به گل برسد، توانست با تک گلی محمدمهدی نظری حریف خود را پشت سر بگذارد. استقلال که این روزها شدیدا با کمبود بازیکن روبرو می­ باشد اگر بخواهد همین روند صدرنشینی در لیگ و حضور در جام حذفی را حفظ کند با توجه به اینکه در لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد حتما به مشکل برخواهد خورد.

جدول کامل لیگ:

باشگاه

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل های زده

گل خورده

تفاضل گل

امتیاز

استقلال

۲۱

۱۲

۶

۳

۲۵

۱۵

۱۰

۴۱

پرسپولیس

۲۱

۱۲

۵

۴

۲۳

۸

۱۵

۴۰

فولاد

۲۱

۱۱

۶

۴

۲۸

۲۰

۸

۳۹

نفت تهران

۲۱

۱۰

۸

۳

۲۷

۱۶

۱۱

۳۸

سپاهان

۲۱

۹

۹

۳

۲۳

۱۲

۱۱

۳۶

تراکتور‌سازی

۲۱

۹

۹

۳

۲۹

۱۹

۱۰

۳۵

سایپا

۲۱

۷

۸

۵

۱۸

۱۸

۰

۲۹

ملوان

۲۱

۸

۵

۸

۲۴

۲۱

۳

۲۸

گسترش فولاد

۲۱

۵

۸

۸

۲۱

۲۳

۲۳

استقلال خوزستان

۲۱

۵

۸

۸

۲۰

۲۷

۲۳

داماش گیلان

۲۱

۵

۸

۸

۲۳

۲۶

۲۲

صبای‌قم

۲۱

۵

۴

۱۲

۲۲

۲۹

۱۹

راه‌آهن سورینت

۲۱

۴

۶

۱۱

۱۶

۲۴

۱۸

ذوب‌آهن

۲۱

۳

۸

۱۰

۱۸

۳۰

-۱۱

۱۷

مس

۲۱

۱

۱۳

۷

۱۷

۲۹

-۱۲

۱۶

فجرسپاسی

۲۱

۳

۷

۱۱

۱۱

۲۷

-۱۶

۱۶

منبع:  صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.