سرویس: سیاسی 09:04 - شنبه 22 اسفند 1394

سردار فدوی:

آمریکا حتی جرأت فکر حمله نظامی به ایران را ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا هرگز حتی جرأت فکر حمله نظامی به ایران را نمی‌تواند در تصور داشته باشد و به دنبال هدف قرار دادن کشورها و انقلاب‌هایی است که از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ دریادار علی فدوی جمعه شب در یادواره شهدای پایگاه آیت‌الله یثربی(ره) کاشان اظهار کرد: با گذشت 37 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مردم همیشه نه تنها تکلیف خود را شناخته‌اند بلکه به تکلیف خود نیز عمل کرده‌اند.

وی نقطه عطف انقلاب ایران را اسلامی بودن آن و وجود شهدا و امام دانست و تصریح کرد: تعدد شهدای گرانقدر و حضور شهدا در دوران بعد از جنگ، با به پاخواستن و نمایان کردن خود به ما پیام می‌دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: نه تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه در 37 سال سپری شده از عمر انقلاب شهدا بصیرتی را در جامعه حاکم کردند که اگر نیاز به انجام تکلیف باشد جغرافیایی برای انجام تکلیف خود قائل نمی‌شوند و در دورترین نقاط نیز می‌روند و با مدال شهادت بر می‌گردند.

وی با اشاره به وجود نائب امام زمان در مکتب شیعه افزود: وجود امام و پیشوا برای شیعیان باعث می‌شود تا مسیر و هدف خود را به درستی شناسایی و به پشتیبانی امام خود حرکت کنند.

فدوی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مدار حق قرار گرفته است و در همیشه تاریخ در مقابل حق باطل نیز وجود داشته است و به دنبال ضربه زدن به حق بوده‌اند.

وی به حضور 54 کشور در جنگ هشت ساله دفاع مقدس برابر ایران اشاره کرد و افزود: زمانی که به هدف و نیت الهی خود اعتقاد داشته باشی و تکلیف را انجام دهی، دیگر مهم نخواهد بود که چه کسی در مقابل ایستاده است و خداوند متعال بنابر وعده‌ای که داده است خود نتیجه را رقم می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا اگر بخواهد حمله نظام علیه ایران داشته باشد بیشتر از منفعت حمله، متضرر خواهد شد بیان کرد: آمریکا به همین دلیل هرگز حتی جرأت فکر حمله نظامی به ایران را در سرخود ندارد و به دنبال هدف قرار دادن کشورها و انقلاب‌هایی است که از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: شیطان بزرگ که در جنگ‌های نظامی دهه اخیر خود ناموفق بوده است با حضور در کشورهایی که الگویشان انقلاب ایران است به دنبال حذف آنها هستند تا باعث تضعیف و منزوی کردن ایران باشند ولی در این نقشه نیز شکست خورده‌ است.

یادواره شهدای پایگاه آیت‌الله یثربی(ره) خیابان راه آهن شامگاه جمعه با حضور بسیجیان، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولین و اقشار مختلف مردم و در جوار پیکر یک شهید گمنام از دفاع مقدس در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) کاشان برگزار شد.

 

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.