اصفهان شرق

خندوانه از 25 اسفند پخش می‌شود

کدخبر: 94263
1394/12/22 در ساعت 08:08

به گزارش اصفهان شرق؛ سری جدید برنامه پربیننده «خندوانه» با پلاتوهای مجری در مورد خندیدن و فواید آن، استندآپ كمدی، حضور میهمان و گپ و گفت با آنها، گزارش در یافتی از خارج از كشور و شهرستانها، آیتم‌های نمایشی كوتاه و مسابقه داخل استودیو و پیامكی برای نوروز آماده شده است.
این برنامه تلویزیونی که کار ساخت خود را در سری اول با هدف شاد زیستن و لبخند روز افزون مردم کشورش آغاز کرد، حالا با پشت سر گذاشتن دو سری قبل توانست جزو موفق‌ترین برنامه های سیما خود نمایی کند و در سری جدید «خندوانه» سوای میزبانی چهره های فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و …. میزبان دیگر شخصیت های عروسکی باشد.
رامبد جوان پس از پایان سری دوم با فرارسیدن ماه های محرم و صفر در صدد ساخت فیلم سینمایی «نگار» در آمد که در کنار آن با طراحی و اجرای دکور بهراد جوان بخت و آغاز سفرهای بهروز بقایی به استانهای ایران کار خود را برای ساخت سری سوم «خندوانه» از استان قزوین آغاز کرد.
در این میان با آغاز سال نو و عید باستانی 1395 رامبد جوان به همراه دیگر دوستان خود از 25 اسفند ماه با اجرایی متفاوت و مهیج تر از همیشه اولین مهمان های نوروزی هر خانه محسوب می شوند.
«خندوانه» با ماهیت و ساختاری که از ابتدا در پیش گرفته است هرشب در ساعت 23 با حضور یک و یا چند مهمان در عرصه های مختلف، اجرای عروسکی «جناب خان»، استنداپ کمدی و سفر های بهروز بقایی به شهر های ایران به روی آنتن شبکه نسیم می رود.
از همین ابتدا باید گفت که برنامه رامبد جوان در حمایت از محیط زیست، فعالیت های کتاب و کتاب خوانی ، ترغیب مردم به دیدن نمایش های موفق و همچنین از همه مهتر صرفه جویی در مصرف آب و استفاده صحیح از منابع طبیعی در صدد بر آمده است.
کمپین هایی مانند قطره قطره، کتابخوانی و خوشحالی همه مردم جهان از ویژه بخش هایی است که جوان با به اجرا در آمدن آن در سری دوم «خندوانه» باز هم این مسیر را در پخش جدید ادامه می دهد و در کنار آن کمپینی ملی را با ساختار و حرفی متفاوت در دستور کار قرار داده است.
«خندوانه» جدای از آنکه در این مدت با ریتم تند و شاد خود در کنار مردم بوده است، توانسته با قرار گرفتن در کنار تمامی اقشار و اقلیت های ایران نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و در بخشی کوتاه با سفر به دیگر کشور لبخند را به دیگر مردم جهان هدیه کند.
این برنامه تلویزیونی با دکوری جدید در فصلی نو، میزبان نزدیک به 500 نفر در استودیو است که در حال حاضر همزمان ساخت بخش های مختلف و ضبط قسمت های ابتدایی «خندوانه» را انجام می دهند.
این برنامه از 25 اسفند هر روز به جز پنجشنبه ها ساعت23 با هدف ترویج نشاط در جامعه با تمركز برخنده و مهارت خندیدن پخش می شود.

گفتنی است برنامه خندوانه گام اول از سری سوم ساخت خود را با طراحی و تعبیه بخش‌های مختلفی از این برنامه تلویزونی برداشت و سپس با اجرای بهروز بقایی سفرهای استانی خود را تحت عنوان کاروانه خندوانه آغاز کرد.
خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی با ژانر کمدی مصاحبه است که به کارگردانی و اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم به پخش رسید و هرشب با موضوعات متفاوت اما با مصمون اصلی خنده و شاد زیستن به روی آنتن رفت.
خندوانه از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی صداوسیماست که تا به امروز مورد تقدیر دکتر محمد سرافراز رئیس صداوسیما و بسیاری دیگر از مهمانان مدیران و مسئولان قرار گرفته است.
باشگاه خبرنگاران