سرویس: اخبار شهرستان 21:25 - جمعه 21 اسفند 1394

همزمان با بزرگداشت شهدای مدافع حرم در کوهپایه انجام شد؛

تجلیل از یادگار شهید مسلم خیزاب/ دوست دارم مانند پدر، شهید شوم

امشب همزمان با سوگواره فاطمیه در شهر کوهپایه و بزرگداشت شهدای مدافع حرم، از محمد مهدی خیزاب فرزند شهید مدافع حرم تجلیل شد.

به گزارش اصفهان شرق، شهید مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا(س) لشکر ۱۴ امام حسین(ع) را بر عهده داشت و در انجام ماموریت مستشاری در سوریه به دست گروهک های تکفیری در روز اول محرم سال ۱۳۹۴ به مقام رفیع شهادت نائل آمد و به کاروان شهدا پیوست.

اصفهان در روزهای پایانی مهر ماه، میزبان شهید مدافع حرمی بود که سال ها انتظار شهادت را از عمق جان می کشید و در آستانه عاشورای حسینی به افتخاری بزرگ دست یافت زیرا این شهید والا مقام، علاقه وافری به ایام محرم و مجالس عزای حسینی داشت و دست تقدیر موجب گشت که روز شهادتش برابر نخستین روز محرم و بازگشت پیکرمطهرش به وطن و مراسم خاکسپاری آن برابر ایام محرم باشد.

User comments

User comments

همراه با سوگواری ایام فاطمیه، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید مسلم خیزاب در حسینیه مکتب القائم شهر کوهپایه برگزار شد. در این مراسم معنوی همسر شهید به بیان خاطرات و سیره تربیتی شهید پرداخت.

همسر شهید خیزاب اظهار کرد: بسیاری از جوانان با مرور زندگی شهدا و حضور در گلستان شهدا، تحت تاثیر قرار می گیرند ولی برخی باید سال ها برای رسیدن به پاکی و پایداری تمرین کنند و قطعا اگر فردی در خط شهدا قرار گرفت، نمی تواند از آنها جدا شود.

شیرزن اصفهانی در پایان گفت: اگر جوانان با شهدا و یاد و خاطره این عزیزان زندگی کنند، مسلما به راه امده و انشالله ثابت قدم خواهند شد.

در ادامه حجت الاسلام شهسواری از محمد مهدی خیزاب یادگار شهید مدافع حرم تجلیل کرد.

یادگار این شهید مدافع حرم که لباس پاسداری با تصویر امام خامنه ای مدظله العالی بر تن داشت، اظهار کرد: آرزو دارم وقتی بزرگ شدم، پاسدار بشوم و در راه اسلام به شهادت برسم.
مسلما محمد مهدی با آرمان هایی بزرگ شده است که مسلم سال ها در خود می پروراند و امروز همسر شهید که استقامت مثال زدنی دارد، فرزندش را به گونه ای تربیت خواهد کرد که جا پای مسلم خیزاب گذارد و راه پدر را برای اسلام، به درستی طی کند.

********************************

به گزارش اصفهان شرق، حرف اول و آخر شهید این بود که گوشتان به حرف امام خامنه‌ای باشد و راه شهدا را ادامه بدهید و مسلما جوانان باید، با تمسک به وصیت نامه شهدا و گفته های ناب این مدافعان حرم، در مسیر ایثار و ایستادگی برای حفظ اسلام، ثابت قدم باشند تا مانند شهید مسلم خیزاب، در میدان بصیرت و یاوری از ولایت سربلند شوند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.