اصفهان شرق

مسئولین به جای سیاسی کاری و حمایت از سران فتنه 88 به مرم خدمت کنند

کدخبر: 94214
1394/12/21 در ساعت 16:15

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه؛ امام جمعه ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوا به شهادت حضرت زهراسلام الله علیها گفت: معرفی این بانوی بزرگ کار امثال بنده نیست و اگر روایات اهل بیت نبود ما نمی توانستیم ایشان را معرفی کنیم.

حجت الاسلام شامحمدی به روز بزرگداشت شهدا  اشاره کرده و افزود: شهدا با ایثار جان خود حق بزرگی بر گردن ما دارند و آنها نزد خدای متعال از ارزش بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی ازدغدغه های رهبری معظم اعتماد کردن به بیگانگان است و نباید به کسانی که دنیا را نا امن کرده اند دلخوش بود.

امام جمعه شهر ورزنه با توجه به واژه امنیت گفت: اگر آمریکا و اروپا راست می گویند امنیت سوریه عراق را تامین کنند و آنها را به نان و نوایی برسانند آیا قابل باور است از کسانی که دنیا را به ناامنی کشیده اند انتظار داشته باشیم امنیت اقتصادی به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: چه کسی رژیم غاصب صهیونیست را در منطقه درست کرد چه کسی داعش را متولدکرده و در دامانش تربیت نموده و او راحمایت تسلیحاتی کرد آیاجز آمریکا و غرب کسی این جرم رامرتکب شده؟

امام جمعه ورزنه به مشکلات مالی و اقتصادی مردم پرداخت و اذعان کرد: مسئولان به جای سیاسی کاری و حمایت از سران فتنه ۸۸ و تطهیر چهره آنها به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام شامحمدی به واگذاری زمین برای جوانان جهت ساخت منزل اشاره و خاطرنشان کرد: زمین که دیگر یارانه و پول نیست تا بگویم در تحریم هستیم و تمام شده بلکه طبق آیه شریفه الم تکن ارض الله واسعه زمین به اندازه کافی وجود دارد و فقط همت لازم است تا جوانان از مستاجری و بی خانمانی نجات پیدا کنند.