سرویس: اخبار شهرستان 16:15 - جمعه 21 اسفند 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

مسئولین به جای سیاسی کاری و حمایت از سران فتنه 88 به مرم خدمت کنند

حجت‌الاسلام شامحمدی گفت: مسئولین به جای سیاسی کاری و حمایت از سران فتنه 88 و تطهیر چهره آنها به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه؛ امام جمعه ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوا به شهادت حضرت زهراسلام الله علیها گفت: معرفی این بانوی بزرگ کار امثال بنده نیست و اگر روایات اهل بیت نبود ما نمی توانستیم ایشان را معرفی کنیم.

حجت الاسلام شامحمدی به روز بزرگداشت شهدا  اشاره کرده و افزود: شهدا با ایثار جان خود حق بزرگی بر گردن ما دارند و آنها نزد خدای متعال از ارزش بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی ازدغدغه های رهبری معظم اعتماد کردن به بیگانگان است و نباید به کسانی که دنیا را نا امن کرده اند دلخوش بود.

امام جمعه شهر ورزنه با توجه به واژه امنیت گفت: اگر آمریکا و اروپا راست می گویند امنیت سوریه عراق را تامین کنند و آنها را به نان و نوایی برسانند آیا قابل باور است از کسانی که دنیا را به ناامنی کشیده اند انتظار داشته باشیم امنیت اقتصادی به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: چه کسی رژیم غاصب صهیونیست را در منطقه درست کرد چه کسی داعش را متولدکرده و در دامانش تربیت نموده و او راحمایت تسلیحاتی کرد آیاجز آمریکا و غرب کسی این جرم رامرتکب شده؟

امام جمعه ورزنه به مشکلات مالی و اقتصادی مردم پرداخت و اذعان کرد: مسئولان به جای سیاسی کاری و حمایت از سران فتنه ۸۸ و تطهیر چهره آنها به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام شامحمدی به واگذاری زمین برای جوانان جهت ساخت منزل اشاره و خاطرنشان کرد: زمین که دیگر یارانه و پول نیست تا بگویم در تحریم هستیم و تمام شده بلکه طبق آیه شریفه الم تکن ارض الله واسعه زمین به اندازه کافی وجود دارد و فقط همت لازم است تا جوانان از مستاجری و بی خانمانی نجات پیدا کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.