سرویس: اجتماعی 17:30 - پنجشنبه 20 اسفند 1394

ساعت ۲۴ امشب فرصت ثبت‌نام مجدد در کنکور ۹۵ پایان می‌یابد

داوطلبانی که تا این لحظه برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۵ اقدام نکرده‌اند تا ساعت ۲۴ امروز (پنجشنبه) برای ثبت‌نام فرصت دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سازمان سنجش به‌منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 اقدام نکرده‌اند، فرصتی فراهم کرد تا این افراد از روز دوشنبه 17 اسفند 94 تا پنجشنبه 20 اسفند بتوانند با مراجعه به سایت  سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره به‌ویژه اطلاعیه روز شنبه اول اسفند 94 در صورت داشتن شرایط با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ساعت 24 امروز (پنجشنبه 20 اسفند) آخرین فرصت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 95 است.

ثبت نام هر فرد زمانی تکمیل شده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 7رقمی و کد پیگیری ثبت نام 16رقمی دریافت کنند.

داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند باید کارت مربوطه را به‌مبلغ 9 هزار و 200 تومان خریداری کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی هستند باید برای هر کدام از آنها به‌صورت جدا مبلغ 18 هزار تومان پرداخت کنند.

آزمون سراسری سال 95 برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و کدرشته محل‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

آزمون سراسری سال 1395 صبح و بعدازظهر روزهای 24 و 25 تیر 1395 برگزار خواهد شد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.