سرویس: سیاسی 20:32 - پنجشنبه 20 اسفند 1394

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکا در برابر قدرت سپاه متحیر مانده است/دست آمریکا را در تنگه هرمز با کوچک‌ترین خطا قطع می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه استکبار جهانی و امریکا در برابر ایران اسلامی موضع انفعال به خود گرفته و در برابر قدرت سپاه اسلام متحیر مانده است، گفت: امروز دست امریکا در تنگه هرمز در زیر ساتور انقلاب اسلامی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار علی فدوی در اجلاسیه کنگره سرداران شهید و 9 شهید گمنام شبستر، با بیان اینکه شرایط امروز انقلاب، بازدارنده است، اظهار داشت: استکبار جهانی و امریکا در برابر ایران اسلامی موضع انفعال به خود گرفته و در برابر قدرت سپاه اسلام متحیر مانده است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و پایمردی رزمندگان و دلاوران سپاه اسلام، امروز دست امریکا در تنگه هرمز در زیر ساتور انقلاب اسلامی است و اگر کوچک‌ترین حرکتی برخلاف منافع اسلامی از آنها سربزند، دست آمریکا و ایادی استکبار جهانی برای همیشه از جهان اسلام قطع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جناح باطل و استکبار جهانی هر چه از توان و تجهیزات و انسجام برخوردار باشند باز هم باطل است، چرا که در برابر وعده و نصرت الهی که خاص مومنان است شکست خواهد خورد و خداوند هیچ راه تسلطی از طرف دشمنان برای مومنان قرار نداده است.

فدوی ادامه داد: هر چند استکبار جهانی قدرت انقلاب اسلامی را به رسمیت نشناسد ولی در برابر قدرت انقلاب اسلامی محکوم است چراکه اراده الهی بر این تعلق گرفته که استکبار همیشه خوار و ذلیل باشد.

وی نقش رزمندگان اسلام، پاسداران حریم ولایت و شهدای انقلاب اسلامی را برای تعالی بخشی روحیه معنویت، ایثار و مقاومت موثر دانست و بر اهمیت پاسداشت مقام شهدا و تجلیل از نام و یاد آن ها تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به عظمت شهدا انقلاب اسلامی، آن‌ها را سبکبالان وادی ایمان ومعرفت خواند و گفت: به تعبیر قرآن شهدا زنده‌اند و در درگاه ربوبی از نعمت‌های بیکران الهی متنعم هستند.

وی تاکید کرد: باید با تزکیه نفوس و عمل به راه و روش شهدا، زنده بودن آنها را درک کرده و از روشنایی و نور شهدا بهره‌مند شویم.

درپایان این آئین از نرم افزار جامع شهدای شبستر با حضور دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و امام جمعه شهرستان شبستر و جانشین فرمانده سپاه عاشورا سرهنگ پاسدار قادری و خانواده‌های معظم شهدا رونمایی شد.

اجلاسیه کنگره سرداران شهید و 9 شهید گمنام شبستر در سالن شهدای روستای دیزج خلیل این شهرستان برگزار و از نرم افزار جامع شهدای شبستر رونمایی شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.