سرویس: اجتماعی 11:30 - پنجشنبه 20 اسفند 1394

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان اصفهان:

شهدا با فدا کردن جان خود اسلام و انقلاب را حفظ کردند/ وظیفه امروز ما پاسداری از خون شهداست

حجت‌الاسلام رضا غفاری پور بابیان اینکه خوشا به حال شهدا که راه معامله باخدا را خوب یاد گرفتند و پر کشیدند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد با کوچک‌ترین نهیب دشمن مرعوب شده و دچار خودباختگی می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان صبح امروز در مراسم تشییع پیکر ۱۲ شهید دفاع مقدس اظهار کرد: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا پیمان و عهدی مجدد با امام شهدا، رهبر معظم انقلاب و شهدا ببندیم تا ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

حجت‌الاسلام رضا غفاری پور با اشاره به کلام حضرت امام راحل در وصف شهدا که فرموده بودند شهدا ره صدساله را یک‌شبه پیمودند گفت: اراده خداوند بر این تعلق‌گرفته تا امثال ما بمانیم و خون شهدا را احیا و پاسداری کنیم و پیام شهدا را ابلاغ کنیم.

وی بابیان اینکه خوشا به حال شهدا که راه معامله باخدا را خوب یاد گرفتند و پر کشیدند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد با کوچک‌ترین نهیب دشمن مرعوب شده و دچار خودباختگی می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه اصفهان وظیفه امروز ما را در قبال شهدا بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: شهدا در وصیت خود دفاع از اسلام، انقلاب، حضور در مساجد و تبعیت از ولایت‌فقیه را به‌صورت ویژه مورد تأکید قرار داده اند و اگر آن‌ها امروز در میان ما بودند خودشان آن‌ها را عملیاتی می‌کردند و ما نیز باید تمام حرف‌های آنان را در زندگی فردی و اجتماعی خود اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام غفاری پور اظهار کرد: امروز عزت و سربلندی ما به برکت وجود ولایت‌فقیه، خون شهدا و ایثار ایثارگران است.

وی با اشاره به روایتی از امام هادی (ع) که فرموده بودند دنیا بازاری است که عده‌ای از آن سود می‌برند و عده‌ای دیگر دچار خسران می‌شوند، ادامه داد: ما امروز به جرات می‌توانیم بگوییم مصداق بارز و روشن عده‌ای که از دنیا بهترین سود را برده‌اند، شهدا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان با اشاره به عده‌ای که ادعای طلبکاری از انقلاب دارند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا که عزیزترین فرزندان و اعضای خانواده خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند، از نظام هیچ توقعی ندارند و اگر به نیاز جان‌فشانی‌های بیشتر باشد خود را از اولین گروه‌های حاضر برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

مراسم تشییع پیکر ۱۲ شهید دفاع مقدس صبح امروز از حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) به سمت گلستان شهدای اصفهان با حضور تعدادی از مسئولین و مدیران نظامی و استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.