سرویس: سیاسی 16:30 - چهارشنبه 19 اسفند 1394

سردار سلامی:

موشک های ایران آماده شلیک به سمت دشمن است/ حزب الله بیش از صدهزار موشک ذخیره دارد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: وقتی حزب الله بیش از صدهزار موشک ذخیره کرده جمهوری اسلامی ده ها برابر آن موشک در کلاسهای متعدد دارد و این قدرت توقف ناپذیر است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پرتاب انواع موشک‌های بالستیک این نیرو در دومین روز از آخرین مرحله رزمایش موشکی اقتدار ولایت در منطقه عمومی کویر قم، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر دشمنان بخواهند نیت بدی را علیه ایران عملی کنند بدانند که موشکهای ما آماده پرواز و هدف قرار دادن آنهاست.

وی گفت: این موشکها محصول تحریم هستند و هرچه تحریم ها بیشتر شود توسعه ما هم بیشتر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در آینده ای نزدیک فرو خواهد پاشید، گفت: وقتی حزب الله بیش از صدهزار موشک ذخیره کرده جمهوری اسلامی ده ها برابر آن موشک در کلاسهای متعدد دارد و این قدرت توقف ناپذیر است.

وی ادامه داد: ما ذخایر انبوهی از موشک‌های بالستیک در بردهای مختلف داریم که هرلحظه قادرند از نقاط مختلف کشور دشمنان و اهداف را هدف قرار دهند.

سلامی خاطرنشان کرد: دیروز موشکها از سیلوهای زیرزمینی شلیک شدند و امروز از قلب سرزمین شلیک کردیم. هدف این رزمایش اعمال اراده ما برای دفاع و بازدارندگی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توان انبار کردن موشکهای ما کمتر از توان تولید ما است، گفت: ما همه تجربیات و دستاوردهای عملیاتی و علمی و تاکتیکی و استراتژیک خود را به برادارنمان در جهان اسلام و جبهه مقاومت علیه امریکا و اسراییل و متحدان منطقه ای انها منتقل می کنیم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.