سرویس: اجتماعی 08:30 - سه شنبه 18 اسفند 1394

فرماندار اصفهان:

اصفهان در هر شب ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ هزار مسافر نوروزی را دارد

فرماندار اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان در هر شب ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ هزار نفر مسافر نوروزی را دارد، گفت: تمام هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس و خوابگاه‌ها در ایام نوروز برای اسکان مسافران نوروزی آماده سرویس‌دهی هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان اصفهان اظهار داشت: اصفهان به عنوان یکی از شهرهای مهمانپذیر کشور است که در تمام ایام سال به ویژه در ایام نوروز و تابستان مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.

وی بر اهمیت نقش ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان در معرفی میهمان‌نوازی و فرهنگ غنی مردم اصفهان به اقصی نقاط کشور و جهان اشاره کرد و افزود: استقبال، اسکان، پذیرایی و میزبانی شایسته مسافران و گردشگران توسط مسئولان و مدیران مرتبط و دستگاه‌های خدماتی، اصناف و بازاریان با کیفیت بهتر از سنوات قبل مورد انتظار است.

فرماندار اصفهان با اشاره به برخی فاکتورهای مؤثر در ایجاد شادی بیان کرد: با حفظ هنجارهای اجتماعی، فرهنگی و دینی می‌توانیم نوروزی شاد را برگزار کنیم که ایمنی در سفر یکی از فاکتورهای اصلی آن است.

وی توجه به شعار نوروز امسال “نوروز شاد با سفری امن” را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ما باید با محور قرار دادن این شعار، حداکثر شادی، نشاط و امنیت خاطر را برای میهمانان نوروزی فراهم سازیم.

کفیل بر هماهنگی مدیریت یکپارچه تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات با کیفیت بالا در حداقل زمان و با بالاترین استانداردها مستلزم مجموعه‌ای یکپارچه و هم‌افزا است که رضایت‌مندی مردم را درپی دارد.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شرق شهرستان اصفهان و ظرفیت بالای این منطقه در توسعه صنعت توریست خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی، معرفی و اطلاع‌رسانی جامعی از اماکن گردشگری شرق برای میهمانان نوروزی کلانشهر اصفهان انجام شود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت مدیریت بحران اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان با برنامه‌ریزی و آمادگی لازم مانع از بروز هرگونه بحران یا حادثه احتمالی در ایام نوروز شوند.

وی بر اهمیت توجه به آراستگی و نظافت شهرستان اصفهان تأکید کرد و افزود: نظافت و آراستگی شهر اصفهان باید به بخش‌های دیگر آن همچون روستاها، جاده‌ها و مسیرهای منتهی به کلانشهر اصفهان نیز تعمیم داده شود.

کفیل با اشاره بر اینکه شهرستان اصفهان در هر شب ظرفیت پذیرایی از 180 هزار نفر مسافر نوروزی را دارد، بیان کرد: تمام هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس و خوابگاه‌ها در ایام نوروز برای اسکان مسافران نوروزی آماده سرویس‌دهی هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.