سرویس: اخبار شهرستان 14:10 - سه شنبه 18 اسفند 1394

پاسخی به ابهام توزیع شیر آلوده در مدارس؛

شیر توزیعی در مدارس جرقویه علیا در سلامت کامل است/ پیگیری آموزش و پرورش در همه مسائل

رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا گفت: با پیگیری های صورت گرفته و ارتباط با شرکت توزیع شیر در مدارس، نتیجه مربوطه منجر به تایید سلامت شیرهای توزیعی بین مدارس بود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، طی این هفته به نقل از منابع آگاه در بین شیرهای توزیع شده در بین مدارس جرقویه علیا، تعدادی شیر فاسد شده مشاهده شده بود و با توجه به نقش تغذیه سالم که یکی از ارکان داشتن جامعه سالم و شهروندانی سالم است، برآن شدیم تا گفتگویی با رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا داشته باشیم.

نوریان با اشاره به مشاهده یک پاکت شیر فاسد شده در یکی از مدارس حسن آباد گفت: طی مشاهده شیر فاسد در یکی از مدارس، به سرعت پیگیری های لازم توسط آموزش و پرورش صورت گرفت و با حضور شرکت توزیع کننده شیر و بررسی های لازم، مشخص شد که باقی شیر های توزیعی در سلامت کامل به سر می برد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا تاکید کرد: سازمان دانش آموزی موظف به توزیع شیر به مدارس است و در جرقویه علیا شیرهای توزیعی در همه مدارس از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی توزیع می شود و مسلما سالم بودن شیرها از اولویت اول مسئولان است.

وی افزود: آموزش و پرورش پیگیری لازم را در این خصوص انجام داد و در همه مسائل و مشکلات مسلما پیگیر گزارشات ارسال شده به اداره می باشد.

گفتنی است؛ داشتن تغذیه خوب و مراقبت های بهداشتی از جمله حقوق دانش آموزان جامعه است باید مسئولان شرکت هایی که در امر توزیع شیر در مدارس نقش دارند توجه و نظارت بیشتری را در تولید شیر داشته باشند تا خدای ناکرده مشکلی برای دانش آموزان بوجود نیاید لذا از مسئولان مربوطه خواهشمندیم تا نسبت به این مسائل پیگیری لازم و قاطع را انجام دهند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “شیر توزیعی در مدارس جرقویه علیا در سلامت کامل است/ پیگیری آموزش و پرورش در همه مسائل”

  1. دانش آموز حسن آبادی گفت:

    سلام اقای نوریان پس چرا در این هفته در مدارس چند شیر فاسد پیدا شده است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.