سرویس: غیر تولیدی 17:30 - دوشنبه 17 اسفند 1394

هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال

شکست خانگی گیتی‌پسند در برابر آلومینیوم اراک/ ۳ امتیاز دیگر هم پرید

تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال در خانه مغلوب آلومینیوم اراک شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آرارات آغاز شد.

تیم گیتی‌پسند در این دیدار با ترکیب اولیه حمید عرفانی، حمید شفاعت، ایمان شیرازی، ایمان کیانی، سعید عبدالله‌پور، مهران امیری، حمیدرضا کاظمی، مرتضی عزیزمحمدی، مصطفی شجاعی، یزدان عباسیان و محمد صلصالی به میدان آمد.

در سوی دیگر میدان هم پرویز کریمی، عماد میرجوان، جواد مولایی، رضا سلیمانی، مرتضی محفوظی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، محمد آشتیانی و میلاد رخشان بازی می‌کردند.

این دیدار با برتری زودهنگام میهمان آغاز شد و عماد میرجوان در دقیقه 12 دروازه گیتی‌پسند را گشود تا این تیم از حریف عقب بماند. این نتیجه تا پایان نیمه نخست حفظ و تیم آلومینیوم با برتری راهی رختکن شد.

در نیمه دوم شاگردان طروسیان برای جبران نتیجه جلو کشیدند و حملاتی را روی دروازه آلومینیوم ترتیب دادند اما این حملات نه تنها ثمری نداشت بلکه گیتی‌پسند در دقیقه 96 هم با ضربه جواد مولایی گل دوم را هم دریافت کرد تا شکستی دیگر در کارنامه طروسیان ثبت شود و این تیم همچنان در حوالی منطقه خطر بماند.

در این دیدار ایمان شیرازی و مرتضی عزیزمحمدی از گیتی‌پسند از داور کارت زرد دریافت کردند.

اسماعیل فرهادی بازیکن فصل پیش ذوب آهن که در نیم فصل به گیتی‌پسند پیوست، در دقیقه 46 به جای حمید کاظمی وارد زمین شد تا نخستین بای خود را برای گیتی‌پسند انجام داده باشد که البته حضور این بازیکن هم برای فرار تیمش از شکست ثمری نداشت.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.