سرویس: اجتماعی » گردشگری 09:44 - دوشنبه 17 اسفند 1394

فرماندار اصفهان خبرداد:

آمادگی اصفهان از پذیرایی 180 هزار مسافر نوروزی در هر شب

فرماندار اصفهان از آمادگی این کلان شهر براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي خبرداد و گفت: شعار نوروز امسال «نوروز شاد با سفري امن» است که بايد با محور قرار دادن اين شعار، حداكثر شادي،نشاط و امنيت خاطر را براي ميهمانان نوروزي فراهم سازيم.

به گزارش اصفهان شرق، فضل الله کفیل در جلسه ستاد تسهيلات سفر اصفهان خاطرنشان كرد: اصفهان به عنوان يكي از شهرهاي مهمانپذير كشور است كه در تمام ايام سال به خصوص در ايام نوروز و تابستان مورد توجه بسياري از گردشگران داخلي و خارجي است.
وي بر اهميت نقش ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي  اصفهان  در معرفي ميهمان نوازي و فرهنگ غني مردم اصفهان به اقصي نقاط كشور و جهان اشاره كرد و افزود: استقبال، اسكان، پذيرايي و ميزباني شايسته مسافران و گردشگران توسط مسئولين و مديران مرتبط و دستگاههاي خدماتي، اصناف و بازاريان با كيفيت بهتر از سنوات قبل مورد انتظار است.
فرماندار اصفهان ايجاد فضائي امن و بيشترين نشاط براي مسافران و گردشگران نوروزي در اين ايام را مؤثر دانست  و گفت: با حفظ هنجارهاي اجتماعي،فرهنگي و ديني مي توانيم نوروزي شاد را برگزار كرده كه ايمني در سفر يكي از فاكتورهاي اصلي آن است.
وی توجه به شعار نوروز امسال “نوروز شاد با سفري امن” را حائز اهميت دانست و تأكيد كرد: ما بايد با محور قرار دادن اين شعار،حداكثر شادي، نشاط و امنيت خاطر را براي ميهمانان نوروزي فراهم سازيم.
وي بر هماهنگي مديريت يكپارچه تأكيد كرد و گفت: ارائه خدمات با كيفيت بالا در حداقل زمان و با بالاترين استانداردها مستلزم مجموعه اي يكپارچه و هم افزا است كه رضايتمندي مردم را در پي دارد.
وی با اشاره به جاذبه هاي گردشگري شرق شهرستان اصفهان و پتانسيل بالاي اين منطقه در توسعه صنعت توريست، خواستار برنامه ريزي ، معرفي و اطلاع رساني جامعي از اماكن گردشگري شرق براي ميهمانان نوروزي كلانشهر اصفهان شد.
فرماندار اصفهان با تأكيد بر اهميت مديريت بحران، از دستگاه هاي ذي ربط شهرستان خواست با برنامه ريزي و آمادگي لازم مانع از بروز هرگونه بحران يا حادثه احتمالي در ايام نوروز شوند.
كفيل بر اهميت توجه به آراستگي و نظافت شهرستان اصفهان،تأكيد و عنوان کرد: نظافت و آراستگي شهر اصفهان بايد به بخش هاي ديگر َآن همچون روستاها، جاده ها و مسيرهاي منتهي به كلانشهر اصفهان نيز تعميم داده شود.
وي با اشاره بر اينكه شهراصفهان در هر شب ظرفيت پذيرايي از ۱۸۰ هزار نفر مسافران نوروزي را دارد، افزود: تمام هتل ها، مهمان پذير ها،مسافرخانه ها،مدارس و خوابگاه ها در ايام نوروز براي اسكان مسافران نوروزي آماده سرويس دهي مي باشند.
كفيل با تاكيد برخورد با كليد به دستها و جلوگيري از افراد سود جو, خواستار آمادگي كامل دستگاه هاي خدمات رسان در اين ايام براي خدمت رساني به مسافران شد.

ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.