سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:30 - یکشنبه 16 اسفند 1394

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان باز هم ناکام در پیروزی/ یک امتیاز در جیب شهریار

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صبای قم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش اصفهان شرق؛ دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صبای قم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار رحمان احمدی، محمد روشندل، لئوناردو پادووانی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، حسین فاضلی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری و پریرا برای سپاهان بازی می‌کنند.

در سوی دیگر هم صبا با ترکیب حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمد امین‌آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، پیام صادقیان، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی به میدان می‌آید.

طلایی‌پوشان این دیدار را طوفانی آغاز کردند و در همان دقیقه 5 بازی روی پاس عمقی خلعتبری، حسین فاضلی صاحب توپ شد و با جاگذاشتن امیرحسین صادقی مدافع باسابقه صبا با  ضربه‌ای دقیق دروازه حامد لک را گشود تا شروعی خوب داشته باشند.

اما تنها 3 دقیقه بعد باز هم روی اشتباه مدافعان و سماجت پریرا در محوطه جریمه صبا، این بازیکن توپ را در اختیار گرفت و با یک ضربه ناگهانی برای بار دوم دروازه نماینده قم را باز کرد تا سپاهان 2 بر صفر پیشی بگیرد.

اما این خوشحالی سپاهانی‌ها دوام چندانی نداشت چرا که پس از این گل با خطای مدافع طلایی‌پوشان در جناح چپ صبا صاحب یک ضربه کاشته شد که در این موقعیت روی ارسال صادقیان، فرشید باقری با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد تا یکی از گل‌های خورده را جبران کرده باشند.

در ادامه دو تیم بازی هجومی را در دستور کار داشتند و در دقیقه 16 بازی در محوطه جریمه صبا پاپی با یک پاس رو به عقب فرصتی خوب برای خلعتبری ایجاد کرد اما شوت این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23 بازی سپاهان روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد که پاپی پاسی عرضی ارسال کرد اما ضربه پریرا با واکنش حامد لک و با پای او نصفه نیمه دفع شد و در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان صبا برگشت داده شد و در ریباند هم ضربه چرخشی پاپی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 32 بازی فرید بهزادی‌کریمی مهاجم صبا روی یک ضدحمله پا به توپ از مقابل مدافعان سپاهان فرار کرد اما ضربه نهایی او با اختلافی ناچیز به بیرون رفت تا برتری سپاهان حفظ شود. در ادامه باز هم روی اشتباه مدافعان سپاهان کریمی می‌رفت که تک به تک شود اما رحمان احمدی با خروج به موقع توپ را از مقابل او دور کرد.

در ادامه کار هم سرعت بازی تا حدودی کاهش یافت و تلاش دو تیم ثمری نداشت تا اینکه نیمه نخست با برتری 2 بر یک سپاهان خاتمه یافت.

در نیمه دوم باز هم دو تیم کار را تهاجمی آغاز کردند که فرصت نخست را صبا ایجاد کرد اما توسط رحمان احمدی دفع شد و سپس در دقیقه 53 روی یک حرکت عمقی از بازیکنان سپاهان رسول نویدکیا در موقعیتی بسیار خوب قرار گرفت اما ضربه نهایی این بازیکن پس از برخورد به تیرک افقی دروازه صبا به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد باز هم در یکی از حملات سپاهان علی کریمی شوت راه دور خود را روانه دروازه صبا کرد که حامد لک در دفع آن دچار مشکل هم شد اما توپ پس از خارج شدن از دستان وی راهی کرنر شد. چند دقیقه بعد باز هم روی یک فرصت خلعتبری فرصت گلزنی داشت که در زدن ضربه نهایی خوب کار نکرد و باز هم در گلزنی ناکام ماند.

دقیقه 58 بازی روی یک پاس عمقی هافبک صبا فرید بهزادی کریمی با دریافت توپ با رحمان احمدی تک به تک شد و گل تساوی را به ثمر رساند که در این صحنه استیماچ و هواداران سپاهان که معتقد بودند کریمی در موقعیت آفساید قرار داشته به شدت به دوار معترض بودند.

در دقایق بعدی سپاهانی‌ها چندین موقعیت جدی گلزنی را از دست دادند که یک بار حسین فاضلی توپ را در فضایی خوب به بیرون زد و رسول نویدکیا هم در دقیقه 66 برای بار دوم شوت خود را به تیرک افقی دروازه صبا کوبید تا نتیجه همچنان مساوی باقی بماند.

دقیقه 90 بازی محرم نویدکیا شوتی سنگین روانه دروازه صبا کرد که با واکنش لک به بیرون رفت.

در ادامه دو تیم باز هم موقعیت های زیادی را از دست دادند تا در نهایت دیدار با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.