سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:46 - یکشنبه 16 اسفند 1394

در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) صورت می‌گیرد

تشییع پیکر پاک 8 شهید تازه تفحص شده در اصفهان

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک هشت شهید تازه تفحص شده عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، 23 اسفند در اصفهان تشییع می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به تاثیر خون شهدا بر اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: فضای استان اصفهان، با ورود پیکر مطهر هشت شهید گمنام به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطرآگین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تاکنون 349 شهید گمنام در 114 نقطه استان اصفهان تدفین شده‌اند که پیکر مطهر این هشت شهید نیز در روز 23 اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهای «بادرود» از توابع شهرستان نطنز، «زواره» از توابع شهرستان اردستان، «یزدانشهر» از توابع شهرستان نجف‌آباد و «کامو وچوگان» از توابع شهرستان کاشان تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی بنیاد حفظ آثار، زمینه حضور شهدا مانند سابق در ویژه برنامه‌های بیعت با شهدا در مساجد و مراکز فرهنگی اصفهان و شهرستان‌های استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی درباره مشخصات این هشت شهید خاطرنشان کرد: دو پیکر پاک شهید تازه تفحص شده عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی، 19 و 26 ساله در شهر بادرود تشییع می‌شوند و دو پیکر شهید تازه تفحص شده دیگر مربوط به همین عملیات، در منطقه شرهانی، 21 و 25 ساله نیز مورد استقبال مردم زواره قرار می‌گیرند.

شیروانیان در پایان اضافه کرد: دو پیکر شهید تازه تفحص شده عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی، 22 و 23 ساله در تپه ورودی محله چوگان تدفین خواهند شد؛ همچنین پیکر یک شهید 27 ساله عملیات خیبر تازه تفحص شده در منطقه جزایر مجنون، به همراه پیکر یک شهید تازه تفحص شده 17 ساله عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی در یزدانشهر تشییع می‌شود.

 

یک نظر در مورد “تشییع پیکر پاک 8 شهید تازه تفحص شده در اصفهان”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد صلوات و فاتحه نثار روحشان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.