سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:10 - یکشنبه 16 اسفند 1394

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

سپاه و بسیج عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در رفع تنگناهای محیط زیست هستند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن عظیم دانستن غرس ۲۳۰ هزار نهال به یاد شهیدان انقلاب، گفت: سپاه و بسیج عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در رفع تنگناهای محیط زیست همه تلاش خود را می کنند.

به گزاارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در آیین کاشت ۲۳۰هزار نهال به یاد همه شهیدان دفاع مقدس و انقلاب در تالار نگین نقش جهان اظهار کرد: امروز به همت مدیران شهری و به یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۲۳۰ هزار نهال غرس می شود.

وی با بزرگ خواندن این کار عظیم کاشت ۱۲۳۰هزار نهال در هفته درخت و درخت کاری، گفت: این نهال ها در زمین چند ده هکتاری دهکده دفاع مقدس سپاه استان که در زمینه ارائه تسهیلات مختلف با المان های مختلف دفاع مقدس ساخته شده است، کاشته می شود و این حرکت عظیم حاوی پیام هایی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: همانطوری که انقلاب اسلامی انقلاب صلح، آزادی و نجات انسان ها بوده و شهدای گران قدر در این راه جان خود را نثار کردند، ما امروز با کاشت هر درخت به نام یک شهید پیام صلح و آزادی انقلاب و اسلام را به جهان مخابره می کنیم.

وی تاکید کرد: مردم شهید پرور اصفهان و بسیجیان امروز با انجام این حرکت ارزشمند، به سلطه گران مدعی حقوق بشر که با تولید گازهای گلخانه ای و توسعه جنگ در راستای تخریب هر چه بیشتر محیط زیست دنیا گام برمی دارند، اعلام می کنند که اسلام و انقلاب مدافع حقوق بشر و هر موجود زنده است و با تخریب محیط زیست به هر نحو ممکن مخالف است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برنامه کاشت ۲۳۰ هزار نهال به یاد شهیدان به مناسبت هفته درختکاری توسط شهرداری اصفهان و سپاه استان دارای دو ویژگی است، نخست انکه این نهال ها در زمینی کاشته می شود که در صد سال گذشته هیچ گونه کشتی نداشته است و دوم انکه منابع آبی برای ابیاری این نهال ها از منابع آب تصفیه شده و بازیابی شده است و به هیچ عنوان از آب شرب استفاده نمی شود.

وی ضمن عظیم دانستن غرس ۲۳۰ هزار نهال به یاد شهیدان انقلاب، افزود: سپاه و بسیج عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در رفع تنگناهای محیط زیست همه تلاش خود را می کنند.

گفتنی است حجت الاسلام ابوترابی فر، شهردار اصفهان و مناطق اصفهان، فرماندهان سپاه و ارتش و مسئولین ستانی از دیگر مدعوین این جلسه و ایین افتتاح غرس ۲۳۰ هزار نهال در اصفهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.