سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:35 - جمعه 14 اسفند 1394

امام جمعه ورزنه:

مسئولین فکری برای حل مشکل کم آبی کشاورزی کنند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: برخی تصورکرده اند رأی نیاوردگان در این انتخابات معترضانی خیابانی خواهند شد امّا دیدند که آنها جر زنی سیاسی نمی کنند و به قانون احترام می گذارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ امام جمعه ورزنه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت به تقوای الهی و با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: می خواستم به مناسبت این روز توصیه به درخت کاری بکنم اما یادم افتاد در منطقه بن رود آبی نیست تا بتوان درختی کاشت.

حجت الاسلام شامحمدی افزود: توصیه به مسئولین محترم به ویژه استاندار اصفهان توصیه می کنم جهت رفع بی آبی منطقه تلاش کنند و از نزدیک مشکل خشکسالی ورزنه را ببینند.

وی به رفع تحریم ها هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسئولین می گفتند دیوار تحریم شکسته اماّ من میگویم هیچ اتفاقی نیفتاده چرا که شکستن دیوار سد زاینده رود را وقتی باور می کنیم که آب به منطقه ما برسد و در غیر اینصورت این ادعا دروغ است.

امام جمعه ورزنه اعتقاد داشت که در مورد شکستن تحریم ها تا اقدام عملی و آثار آن را نبینیم باورمان نمی شود.

شامحمدی به سخنان صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر تعلل اروپائیان در برداشت تحریم اشاره کرده و افزود: تجربه شده را تجربه کردن خطاست چرا که وقتی کره شمالی بعد از منهدم کردن تأسیسات هسته ای خود موردت حریم شدید و مجدد امریکا قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شامحمدی ادامه داد: در این مورد دیگر حجّت بر ما تمام می شود که به امریکا نمی توان اعتماد کرد.

امام جمعه ورزنه به عاقبت گوش نکردن به حرف رهبری نیز اشاره کرده و گفت: ایشان ما را از این دشمنی ها آگاه کردند ولی گوش شنوا وجود نداشت.

خطیب جمعه ورزنه به انتخابات گذشته نیز گریزی زده و افزود: برخی تصورکرده اند رأی نیاوردگان در این انتخابات معترضانی خیابانی خواهند شد امّا دیدند که آنها جر زنی سیاسی نمی کنند و به قانون احترام می گذارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.