سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:31 - جمعه 14 اسفند 1394

امام جمعه شهر محمدآباد:

پیشرفت کشور باید بر اساس اقتصادی مقاومتی باشد

حجت الاسلام هاشمی گفت: پیشرفت کشور باید متکی به نیروهای خودی و بر اساس اقتصادی مقاومتی باشد که استقلال و عزت ملی حفظ شود نه پیشرفتی که باعث از بین رفتن عزت ملی و استقلال کشور شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ امام جمعه شهر محمدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی به ادامه بحث خطبه های هفته قبل در خصوص کذب و دروغگویی پرداخت و گفت: پیامبر(ص) مردم را دعوت به راستگویی می کرد زیرا حرمت دروغ و حرام بودن آن اختصاص به دین اسلام ندارد در همه ادیان دروغ مذمت شده است.

حجت الاسلام سیدحسین هاشمی ادامه داد: خداوند پیامبر را به پیامبری مبعوث کرد که دعوت مردم به راستگویی و امانتداری را عهده دار شود.

وی افزود: عقل انسان نیز بر مذمت و زشتی دروغ حکم می کند و انسان ها وقتی به فطرت و وجدان خود مراجعه می کنند دروغ را زشت می شمارند و از دروغ نفرت دارند. شخص دروغگو مورد نفرت دیگران است. باید سعی کنیم خود را از صفت رذیله دروغ پاک و منزه کنیم.

امام جمعه شهر محمدآباد در خطبه دوم با اشاره به یکمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در شهر محمدآباد، از شورای  اسلامی، شهردار و همچنین مردم انقلابی و ولایتمدار شهر محمدآباد و همچنین بخشدار بخش, به خاطر مساعدت هایی که کردند و با نماز جمعه همراهی داشتند تقدیر کرد.

خطیب جمعه محمد آباد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به حضور پر شکوه مردم شهید پرور در انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیامشان تذکرات مهمی را به منتخبین ملت دادند که نمایندگان محترم باید توجه داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولین باید با ساده زیستی و پاکدستی ترجیح منافع ملی بر خواسته های شخصی و جناحی ـ ایستادگی در برابر بیگانگان، منش جهادی در اندیشه و عمل، کار را برای خدا انجام دادن کمر همت برای خدمت به مردم را ببندند چرا که پیشرفت کشور باید متکی به نیروهای خودی و بر اساس اقتصادی مقاومتی باشد که استقلال و عزت ملی حفظ شود نه پیشرفتی که باعث از بین رفتن عزت ملی و استقلال کشور شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.