سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:45 - جمعه 14 اسفند 1394

همراه با نماز جمعه های شرق اصفهان/

مسئولین برای حل مشکل کم آبی کشاورزی فکری کنند/انتخابات 7 اسفندماه عیدی مبارک بود/ درختکاری آسان ترین راه برای ایجاد شهر پاک

امروز اولین نمازجمعه پس از دو انتخابات حساس و تأثیرگذار بود و قسمتی از امام جمعه های مناطق مختلف بر اهمیت این موضوع تأکید کردند و برخی هم از مشکلات منطقه خود گفتند.

به گزارش اصفهان شرق، امروز در اقصی نقاط شرق اصفهان نمازجمعه با شکوه و جلال با حضور اقشار محتلف مردم برگزار گردید.

 امروز اولین نمازجمعه پس از دو انتخابات حساس و تأثیرگذار بود و قسمتی از امام جمعه های مناطق مختلف بر اهمیت این موضوع تأکید کردند و برخی هم از مشکلات منطقه خود گفتند.

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه ورزنه ضمن دعوت به تقوای الهی و با اشاره به روزدرخت کاری گفت می خواستم به مناسبت این روز توصیه به درخت کاری بکنم اما یادم افتاد در منطقه بن رود آبی نیست تا بتوان درختی کاشت لذا به جای این توصیه به مسولین محترم به ویژه استاندار اصفهان توصیه می کنم جهت رفع بی آبی منطقه تلاش کنند و از نزدیک مشکل خشکسالی ورزنه را ببینند.

شامحمدی به تحریم ها اشاره کرد و گفت مسئولین می گفتند دیوار تحریم شکسته امّا من می گویم هیچ اتفاقی نیفتاده چرا که شکستن دیوار سد زاینده رود را وقتی باور می کنیم که آب به منطقه ما برسد در غیر این صورت این ادعا ادعای دروغی است.

امام جمعه ورزنه یک سری اقدامات عملی و بروز ظاهری و عینی را از آثار شکستن تحریم ها دانست که معتقد بود تا به حال شاهد آن نبوده ایم و خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی و اظهارات اخیر وی گفت که: آزموده را آزمودن خطاست.

امّا امام جمعه نیک آباد از انتخابات گفت و معتقد بود که انتخابات یک عید بود که باید آن را به مردم تبریک گفت. وی از این رو این روز را عید دانست که دخالت بیگانگان در امر انتخابات نفی شد و دشمن ناکام ماند و پیروز واقعی مردم بودند.

حجت الاسلام مرتضی صانعی به مردم نیک آباد بابت حضور 72 درصدی تبریک گفت و اذعان داشت: در نگاه کلان، این یعنی آزادی رای به حق انتخاب و ما این پیروزی بزرگ نظام را به رهبری و ملت عزیز تبریک می گوییم.

صانعی درختکاری را آسانترین، ارزان ترین و پاک ترین راه حل برای ایجاد یک شهر پاک و زیبا دانست و خاطرنشان کرد: به سفارش اکید اسلام مبنی بر درختکاری عمل کنید و نکته مهم بحث کم آبی است. از اسراف آب جلوگیری کنید.

وی پس از تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله واعظ طبسی به مردم منطقه توصیه کرد که کسانی که به راهیان نور نرفته اند حتماً در این ایّام که باب آن به خوبی باز است بروند.

امام جمعه محمدآباد هم حضور پرشور مردم در انتخابات را به اهالی محمدآباد تبریک گفت و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در پیامشان تذکرات مهمی را به منتخبین ملت دادند که نمایندگان محترم باید توجه داشته باشند. مسئولین باید  با ساده زیستی و پاکدستی ترجیح منافع ملی بر خواسته های شخصی و جناحی  ـ ایستادگی در برابر بیگانگان ـ منش جهادی در اندیشه  و عمل ، کار را برای خدا انجام دادن کمر همت برای  خدمت به مردم را ببندند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: پیشرفت کشور باید متکی به نیروهای خود و براساس اقتصادی مقاومتی باشد که استقلال و عزت ملی حفظ شود نه پیشرفتی که باعث از بین رفتن عزت ملی و استقلال کشور شود.

امام جمعه هرند پیام این انتخابات را حمایت و اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب و بیعتی مجدد با حضرت  امام خمینی(ره) و شهدا و ادامه راه و مسیر آنان دانست.

خطیب نماز جمعه هرند گفت: افرادی که نماینده می شوند و به مجلس راه پیدا می کنند به فرمایشات رهبر انقلاب  توجه داشته باشند.

حجت الاسلام اصل حسینی تصریح کرد: کسانی که رأی این ملّت را می گیرند و به مجلس راه پیدا می کنند فردای قیامت پیش خدا و پیامبر(ص) مسئول خواهند بود و اگر کار نکنندف این رأی ها طبق فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است.

وی اظهار کرد: بعضی ها ساده هستند و فکر می کنند که اگر بی بی سی از آنها تعریف و حمایت بکنند موفق خواهند شد.

امام جمعه هرند در پایان گفت: اگر در انتخابات افرادی رأی نیاوردند ناراحت نباشند؛ چرا که در نظام اسلامی مسئله ای به نام برد و باخت معنا ندارد و همه برای پایداری این انقلاب تلاش نموده اند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مسئولین برای حل مشکل کم آبی کشاورزی فکری کنند/انتخابات 7 اسفندماه عیدی مبارک بود/ درختکاری آسان ترین راه برای ایجاد شهر پاک”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    در این بین نصرآباد چی شد ؟

  2. هرند نیوز گفت:

    در کانال تلگرامی هرند نیوز عضو شوید:

    @harandnews

    لطفا با عضویت در گروه هرندی های تلگرام برای ما عکس و مطلب بفرستید:
    https://telegram.me/joinchat/A0cx_z51qYTyxbZsAWV1Jg

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.