سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 00:12 - یکشنبه 15 دی 1392

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌و‌گو‌ با اصفهان شرق:

جشنواره عمار حرکتی به سوی ساخت فیلم فاخر/ به توسعه این برنامه کمک می کنیم

عضو کمیسیون مجلس گفت: جشنواره عمار به کارگردانان و بازیگران نشان می دهد که می توان فیلم فاخر و دارای ارزش ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: حجت الاسلام سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فیلم را یکی از مهم ترین مسائل تاثیر گذار در جامعه خواند و اظهار نمود: یکی از مسائل مهم و اثر گذاری که می توان در جامعه و روی نسل جوان الگو ارائه دهد فیلم و نمایش نامه می باشد. نکته ی قابل توجه در نقش موثر فیلم در روی افراد به دلیل این است که 75 در صد فرا گیری را از طریق بصری و 15 در صد از راه گوش به فرا گیران منتقل می شود و این عامل اول در نقش موثر فیلم می باشد.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به چهارمین سال برگزاری جشنواره عمار و حرکت خوب فرزندان حزب الهی انقلاب در بر پایی این جشنواره افزود: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزشهای دینی است و ضرورتا همه ی حرکت ها در راستای تحقق این ارزشها شکل می گیرد. حرکت فرزندان حزب الهی در بر پایی جشنواره آثار بسیار خوبی خواهد داشت و به عمق مسائل سینمایی نشان می دهد که می توان فیلم فاخر بسازیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد جشنواره دوره چهارم عمار نقطه ی ضعف های دوره ای اول و دوم را بر طرف و امید واریم اثار خوبی برای جامعه داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره تصریح نمود: ما به دنبال فیلم های فاخر هستیم که مجموعه ی سبک های زندگی دینی را گسترش دهد و در این راستا ضمن تقدیر و تشکر از این جشنواره به توسعه این برنامه ها کمک خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “جشنواره عمار حرکتی به سوی ساخت فیلم فاخر/ به توسعه این برنامه کمک می کنیم”

  1. آبجی ارشد گفت:

    ببخشید و لی اطلاع رسانی فوق العاده کم بود و فقط به بنر در کنار سایتا اکتفا شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.