سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 16:00 - پنجشنبه 13 اسفند 1394

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس انتقاد کرد:

بیمه کارگران کشاورزی به هر بهانه‌ای قطع می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد بر اینکه بیمه کارگران کشاورزی به هر بهانه ای قطع می شود، گفت: بیمه کشاورزی باید حامی روزهای بازنشستگی کشاورزان باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدناصر موسوی لارگانی درباره وضعیت بیمه کشاورزان در کشور، بیان کرد: بیمه شدگانِ بیمه کشاورزی و روستایی متاسفانه در سنین بالا نیز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند چرا که مجبور به پرداخت اقساطی هستند و با توجه به شرایط اقتصادی شان توان پرداخت ندارند، بنابراین دولت و مجلس آینده باید فکری به حال اقشار آسیب پذیر جامعه کنند.

وی با بیان اینکه بیمه قالیبافان تنها اگر یک روز پرداخت نشود قطع می شود، ادامه داد: متاسفانه بسیاری از این افراد در سنین بالا قراردارند و به  همین  علت نمی توانند بیمه جدیدی را انتخاب کنند.
موسوی لارگانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید در راستای سرو سامان دادن به وضعیت بیمه کشاورزان تمهیدات مناسبی اتخاذ کند تا افرادی که با امید روز کهنسالی بیمه شده اند به سادگی شاهد قطع شدن بیمه خود نباشند.
وی تصریح کرد: کشاوزان زحمتکش ترین قشر جامعه هستند اما متاسفانه از کمترین امکانات و حمایت در کشور برخوردارند درحالیکه در دولت های قبلی ما شاهد حمایت جدی از بیمه کشاورزی نبودیم؛ بنابراین دولت و مجلس باید  با هماهنگی و برنامه ریزی کلان در راستایی سروسامان دادن به این مهم وارد عمل شوند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیمه کشاورزی باید حامی روزهای بازنشستگی کشاورزان باشد، تصریح کرد: مجلس آینده باید فکری به حال اقشار آسیپ پذیر جامعه بکند.

ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.