سرویس: سیاسی » انتخابات 09:15 - پنجشنبه 13 اسفند 1394

پیام تشکر امام جمعه شهر نیک آباد از حضور حماسی مردم در انتخابات

حضور حماسی و باشکوه مردم شهر نیک آباد در پای صندوق های رای بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی را دلشاد و دشمنان اسلام و انقلاب را سرخورده کرد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از دفتر امام جمعه نیک آباد، امام جمعه شهر نیک آباد با تجلیل از حضور باشکوه مردم در انتخابات 7 اسفند ماه طی پیامی گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رویدادی حساس و خطیر بود که مردم عزیز ایران اسلامی با درک عمیق و فهیمانه خویش، آن را دریافته و با حضوری باشکوه در این حماسه عظیم، صحنه بی بدیلی از وحدت و همبستگی خویش را به نمایش گذاشتند.

اینجانب از تمامی مردم شریف شهر نیک آباد، کاندیداهای محترم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات که در آفرینش این حماسه نقش ماندگاری را ایفا کردند تشکر می کنم و برای همگان از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون را خواستارم.”

شایان ذکر است در شهر نیک آباد تعداد واجدین شرایط در شرکت در انتخابات 2940 نفر بوده که از این تعداد حدود 2124 نفر در انتخابات شرکت کردند و حدود 72 درصد در پای صندوقهای رای حاضر شدند. و نسبت به انتخابات مجلس نهم، حضور مردم با رشد 50درصدی داشته است.

11 22 66

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.