سرویس: سیاسی » انتخابات 12:08 - سه شنبه 11 اسفند 1394

طی پیامی صادر شد؛

قدردانی بخشدار بخش جلگه اصفهان از حماسه حضور در انتخابات ۷ اسفند

بخشدار بخش جلگه با صدور پیامی از مردم مؤمن، شهیدپرور و فهیم این بخش به خاطر حضور حماسی در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی بخشدار بخش جلگه، رحمت الله ترابی طی پیامی مراتب تشکر خود از حضور حماسی مردم بخش جلگه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

خداوند متعال را سپاس می گویم که بار دیگر مردم شریف، مومن و آگاه بخش با عزم راسخ و شور و نشاط به یاد ماندنی سرنوشت کشور، استان و شهرستان را در مقطع کنونی رقم زنند. اینجانب وظیفه خود میدانم این لبیک به ندای رهبر عظیم الشأن جمهوری اسلامی ایران را سپاسگزاری کنم و پاداش و اجر الهی را از درگاه خداوند عزوجل برای عموم مردم عزیز و گرامی مسألت نمایم.

در پایان لازم میدانم از همه دست اندرکاران ائمه جمعه و جماعات ،اعضاء هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، دانشگاهها، سازمان ها، نهادها، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران، نمایندگان فرماندار، اعضاء شعب، کاربران، ناظرین، محافظین، خبرگذاری ها، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها، خدمتگزاران، خادمین و در یک کلام همه عزیزانی که در اجرای باشکوه این انتخابات بخشداری را یاری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و توفیقات همگان را از حضرت حق خواستارم.

رحمت اله ترابی

بخشدار و رئیس هیأت اجرایی بخش جلگه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.