سرویس: اجتماعی » گردشگری 15:45 - سه شنبه 11 اسفند 1394

همزمان با هفته درخت کاری انجام می شود:

کاشت ۲۳۰هزار اصله نهال با نام یک شهید در هفته درخت کاری

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) از کاشت ۲۳۰ هزار اصله نهال با هدف کاشت هر نهال به یاد یک شهید دفاع مقدس درهفته درخت کاری با همکاری مشترک با شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرتیپ دوم مجتبی فدا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: به مناسبت هفته درخت کاری و در راستای برنامه ها و اولویتهای فعالیتهای فرهنگی سپاه استان، طی یک اقدام مشترک با شهرداری اصفهان، به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و تاکید بر ارزش دانستن آن و زنده نگه داشتن یاد و نام ۲۳۰ هزار شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس انجام می دهد.

و ی در توضیح این اقدام مشترک شهرداری اصفهان با سپاه استان، گفت: ۲۳۰ هزار اصله درخت ، در هفته آینده به مناسبت هفته درختکاری کاشته می شود، مراسم افتتاحیه آن در هفته آتی با حضور مهمانانی ویزه در بوستان ولایت ورودی دهکده هفته دفاع مقدس با مشارکت و همکاری شهرداری اصفهن برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در ادامه ضمن ارزشی و قابل تقدیر دانستن حرکت شهرداری اصفهان برای پیشگام شدن در ترویج فرهنگ اسلامی و انسانی درخت کاری،تصریح کرد: هر اصله درخت به نام یک شهید انقلاب و نظام کاشته می شود و این اقدام ارزشی توسط برخی از خانواده های شهدای دفاع مقدس در هفته درخت کاری صورت می گیرد.

وی با تاکید براینکه قریب به هزار اصله نهال به صورت نمادی در بوستان ولایت کاشته می شود که حدود ۳۰۰ اصله آن توسط خانواده شهدای معزز و فرزندان آنان است، بیان کرد: وظیفه اصلی نیروهای مومن و انقلابی و از جمله سپاه استان در شرایط فعلی توجه و تمرکز بر اقدامات فرهنگی است و درخت کاری هم از ان جهت که توصیه دینی و ولی فقیه امام خامنه ای است، ۲۳۰ هزار اصله درخت با شعار هر درخت با نام یک شهید نظام کاشته می شود.

فدا در پایان ضمن توصیه به همه آحاد جامعه به ویژه بسیجیان ، خانواده شهدا و برای کاشت نهال در ایام سال و اهتمام به این امر مهم ، خاطرنشان کرد: با نیت کردن مبنی بر کاشت یک درخت به نام یک شهید سهم مهم و موثری در کاشت هوای آلوده استان، زنده نگه داشتن یاد شهدا و بالا بردن ظرفیت روحیه شور و نشاط داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.