سرویس: سیاسی » انتخابات 12:46 - چهارشنبه 12 اسفند 1394

نماینده منتخب مجلس دهم شورای اسلامی اصفهان:

اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه مجلس دهم قرار دارد/ برخی از شعارها از حیطه کاری نماینده مجلس خارج است

حمیدرضا فولاگر گفت: قطعا اشتغال در شرق اصفهان در یک شاخه خاص جواب نخواهد داد و باید صنایع تبدیلی را به این منطقه وارد کرد تا کسب و کار مردم رونق گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی اصفهان شرق، با تشکر از حضور مردم پای صندوق های رای گفت: مردم علی رغم مشکلات در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام حاضر می شوند و با حضور خود برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات کشور اسلامی ایران می افزایند.

حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگان منتخب، مسئولیت ما را سنگین تر می کند، اظهار کرد: یاری خداوند را در قبال محول شدن این مسئولیت خطیر در دوره مجلس دهم شورای اسلامی طلب کرده و مردم نیز نماینده منتخب خود را در این مسئولیت خطیر تنها نگذارند تا با راهنمایی ملت غیور ایران بتوان انجام وظیفه کرد.

وی با بیان اینکه وعده و وعیدها نباید رنگ شعار به خود گیرد، افزود: نظارت بر رفع مشکلات حوزه انتخابیه از برنامه های کاری نماینده منتخب است و در این راستا باید از دادن وعده غیر قابل تحقق و شعار گونه خودداری کرد زیرا برخی قول ها از حیطه کاری نماینده خارج است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه به بیان برخی قوانین تصویب شده در مجلس نهم شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: امیدواریم بتوان با تصویب قانون رفع موانع تولید، اجرای قانون اصل 44، قانون بهبود کسب و کار و اقتصاد مقاومتی بتوان به نحو صحیح و کامل سیاست های کلی ابلاغی از طرف رهبر برای حل مشکلات اقتصادی و خروج از رکود را اجرا کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای بهبود کسب و کار شهرستان اصفهان در نظر دارید، گفت: مسلما اگر برخی قوانین در جهت بهبود شرایط کسب و کار در سطح ملی انجام شود، طبعا تبعات آن شامل اصفهان هم خواهد شد و اگر بتوان طبق قوانین مجلس، کشور را از رکود خارج کرد، قطعا برای رونق شهر و شرق اصفهان، موثر و مفید خواهد بود.

فولادگر با توجه به مسائل خاص شهرستان اصفهان و پیگیری مشکلات مرتبط با حوضه آبریز زاینده رود، تاکید کرد: احیای حقابه های زاینده رود، پیگیری پروژه انتقال آب، پیگیری اجرای مصوبات شورای عالی آب در جهت مقابله با برداشت های بی رویه و یا لغو برداشت های غیر مجاز، کنترل هوشمند برداشت و تخصیص عادلانه آب از جمله پیگیری های خاص حوزه انتخابیه است که باید در خصوص تحقق آن تلاش کرد.

رعایت حقابه، سهم آبه و قرادادهای اشتراکی، پیگیری الگوی مصرف آب آشامیدنی، شرب و صنعت و همچنین تحقق صندوق جبران خسارت که در مصوبات شورای عالی آب آمده است از جمله برنامه های دیگری بود که نماینده منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جهت پیگیری و طرح آن تا تحقق و اجرا به آن اشاره کرد.

وی اولویت برنامه مجلس آینده را اقتصاد مقاومتی مطرح و خاطرنشان کرد: قطعا اشتغال در شرق اصفهان در یک شاخه خاص مثلا کشاورزی با توجه به شرایط جوی جواب نخواهد داد و باید صنایع تبدیلی و صنایع محلی و دستی را به این منطقه وارد کرد تا کسب و کار مردم رونق گرفته و وابستگی به شغل خاص برطرف شود.

فولادگر با اشاره به گسترش صنایع گردشگری در شرق اصفهان، افزود: حمایت از صنعت گردشگری در منطقه شرق اصفهان با توجه به پتانسیل های بالای آن می تواند مفید واقع شود و همچنین سعی ما پیگیری اجرای پروژه هایی است که بر توسعه شرق اصفهان نقش کمک کننده ای را داشته باشد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه مجلس دهم قرار دارد/ برخی از شعارها از حیطه کاری نماینده مجلس خارج است”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    تبریک به جناب آقای مهندس فولادگر به جهت جلب اعتماد اکثریت و کسب رای اول و تمنای توفیق برای ایشان و دیگر منتخبین عزیز شهرستان اصفهان و اظهار امید واری که با وحدت کمر خدمت ببندند برای ملت
    راستی جناب مهندس به فکر عشایر جرقویه هم باشید
    هجوم بهره برداران به مراتع آنها و در آستانه ساقط کردن آنها از زندگی و هستی
    عدم پرداخت حق و حقوق آنها بابت اخراج از محدوده کلاه قاضی پس از ربع قرن توسط محیط زیست
    و…..

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.