سرویس: سیاسی » انتخابات 23:33 - یکشنبه 09 اسفند 1394

پیام فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) در پی حضور باشکوه مردم در انتخابات؛

حضور حماسی مردم شرق اصفهان پای صندوق های رای نشان از بصیرت و ولایتمداری آنهاست

سرهنگ مهدی ساعی با صدور پیامی از مردم مؤمن، شهیدپرور و فهیم شرق اصفهان و بسیجیان مخلص این منطقه به خاطر حضور حماسی در انتخابات تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار شرق اصفهان در انتخابات 7 اسفندماه سال 94 گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که به ما توفیق عطا فرمود که یکبار دیگر در تعیین سرنوشت خود، پای صندوق های رای بیاییم و با توجه به ناامنی در منطقه، در این چنین روز حساسی بدون هیچ مشکل و با امنیت خاطر، رای خود را به صندوق بیاندازند.

سرهنگ مهدی ساعی ضمن تشکر از حضور پرشور و پرحرارت مردم مومن و ارزشی شرق اصفهان، اظهار کرد: مردم مومن و زمان شناس شرق اصفهان، با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و حضور خود در صحنه پرشور انتخابات را بار دیگر به ثبت رساندند.

وی افزود: تامین امنیت 93 شعبه اخذ رای با تلاش و عشق و ایثار بسیجیان شرق اصفهان در روز انتخابات به نحو احسن انجام شد و در این رابطه تقدیر و تشکری مضاعف به نیرو های مومن بسیج شرق اصفهان دارم.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به حضور بالای 80 درصدی مردم شرق اصفهان در انتخابات این دوره خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم نشان از عشق و ایمان آنها به انقلاب است و امیدواریم بتوانیم از این انقلاب در صحنه ها و عرصه های کشور دفاع کنیم و مدیون شهدا و امام شهدا نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب به دست ما سپرده شده است و انشالله با بصیرت در همه زمینه ها بتوان از این آزمون پیروز بیرون آمده و راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.