اصفهان شرق

داغ مجلس سازشکار به دل آمریکا ماند

کدخبر: 93036
1394/12/09 در ساعت 14:00

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تشییع فرج الله سلحشور در جمع خبرنگاران در مورد انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات روز جمعه آرزوهای پسابرجامی آمریکا درباره ی مجلس را به باد دادند.

وی افزود: الحمدلله افراد همه ی جناح هایی که در انتخابات رای آوردند با وجود اختلاف سلایق در مسائل مختلف، افرادی هستند که به استمرار مبارزه با استکبار اجماع دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور مردم در انتخابات 7 اسفند را بسیار عالی وصف کرد و گفت: حضور باشکوه و ده ها میلیونی مردم پای صندوق های رای، در وسط منطقه ی آشوب زده که سراسر آن درگیر جنگ است، به دنیا درس مردم سالاری آموخت.

نقدی در پاسخ به سوالی در مورد ترکیب مجلس آینده اظهار داشت: افرادی که از همه ی جناح ها انتخاب شده اند یا در مرحله ی انتخاب هستند، به یک موضوع تاکید دارند که مبارزه با استکبار ادامه پیدا کند.

وی افزود: تمام نقشه هایی که آمریکا و انگلیس کشیده بودند تا مجلس سازشکار بر سرکار بیاید نقش بر آب شد و آمریکا باید چهارسال دیگر فریادهای مرگ بر آمریکا را در این مجلس تحمل کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص مجلس خبرگان هم گفت: ترکیب این مجلس هم خیلی ولایی است و به ارزش ها پایبندتر شده و 8 سال جهت عمل در حوزه ی تصمیم گیری مربوط به کار خودش را تضمین کرد.

نقدی اظهارداشت: همه ی این اتفاقات همان چیزی است که آمریکایی ها از آن وحشت دارند.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها که انتخاباتشان با کمتر از 40درصد مشارکت برگزار می شود در حدی نیستند که در مورد دموکراسی در ایران با این حضور با شکوه اظهار نظر کنند؛ آن ها باید مردم سالاری را از ایران و ایرانی یاد بگیرند.

دانا