سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:10 - یکشنبه 09 اسفند 1394

آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی در اصفهان هستیم

زرگرپور: لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود

استاندار اصفهان با اشاره وضعیت پروژه ورزشگاه نقش جهان گفت: در حال حاضر عملیات کاسه اصلی ورزشگاه نقش جهان انجام شده و عملیات بر روی چمن این ورزشگاه نیز در حال انجام است و امیدوار هستیم که بتوانیم لیگ شانزدهم را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های عمرانی اصفهان اظهار داشت: در سال جدید پروژه‌ها جدیدی افتتاح می‌شود که البته بستگی به بودجه 95 نیز دارد.

وی با اشاره به وضعیت پروژه مصلی اصفهان افزود: مصلی نیز سال آینده مراحل پایانی آن انجام می‌شود و قرار است سال آینده نماز جمعه در شبستان اصلی برگزار شود.

استاندار اصفهان با اشاره وضعیت پروژه ورزشگاه نقش جهان گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی کاسه اصلی ورزشگاه نقش جهان انجام شده است و عملیات روی چمن این ورزشگاه نیز در حال انجام است و امیدوار هستیم که بتوانیم لیگ شانزدهم را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کنیم.

زرگرپور با اشاره به وضعیت دیگر پروژه‌های عمرانی اصفهان  بیان کرد: تاکنون از 32 طرحی که در سفر ریاست جمهوری در اصفهان مطرح شد  10 طرح به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات اصفهان برای مسافران نوروزی اظهار داشت: ما هر ساله میزبان بیش از 3 میلیون مسافر هستیم که از بیستم اسفند و تا بیستم فروردین به اصفهان سفر می‌کنند که با رشد قابل قبولی مواجه هستیم و پیش‌بینی این است که امسال با بیش از 3 میلیون مسافر روبرو شویم.

استاندار اصفهان گفت: ستاد دائم سفرهای نوروزی  با بیش از 25 دستگاه برنامه‌ریزی  کرده تا از مسافران پذیرایی کنند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.