سرویس: سیاسی » انتخابات 19:16 - شنبه 08 اسفند 1394

طی پیامی صادر شد؛

پیام بخشدار جرقویه علیا در مورد شرکت باشکوه مردم در انتخابات 7 اسفند

بخشدار جرقویه علیا طی پیامی از حضور گسترده مردم این بخش در انتخابات اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، انتخابات یکی از مهمترین مصادیق مردم سالاری دینی و نمود مشارکت مردم در اداره جامعه و تعیین سرنوشت خویش است. از این که مردم شریف، مومن و متعهد بخش جرقویه علیا با همتی والا و با عزمی آهنین ندای رهبر خود را لبیک گفته و بار دیگر با حضور حداکثری و انتخاب افرا د اصلح خود در پای صندوق های رای ضربه ای مهلک بر پیکره استکبار وارد نموده و تمامی توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را سر نگون نمودید تقدیر و تشکر می نمایم.

بخشدار درادامه این پیام همچنین از کلیه عوامل اجرایی و دست اندرکاران بزگوار که به منظور تامین سلامت جریان انتخابات به عنوان امین مردم و دوست نظام مقدس جمهوری اسلامی قبول زحمت نموده تا این امانت را به نحو صحیح به سر منزل مقصود برسانید سپاسگزارم و امید است با توکل بر خدا و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبریپیروز و موفق و سر بلند باشید.

شایان ذکر است در بخش جرقویه علیا تعداد واجدین شرایط در شرکت در انتخابات حدود 9200 نفر بوده که از این تعداد حدود 8200 نفر در انتخابات شرکت کردند  حدود 89 درصد در پای صندوقهای رای حاضر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.