سرویس: سیاسی » انتخابات 17:26 - جمعه 07 اسفند 1394

تریبون مردمی اصفهان شرق در 7 اسفندماه؛

سرانگشت من تیری به قلب استکبار است/ منتظر عملی شدن وعده کاندیدا می مانیم

مردم شرق اصفهان از همه طیف با حضور خود پای صندوق های رای ثابت کردند که همیشه در صحنه های نیاز انقلاب حضوری گسترده داشته و از آرمان های اسلامی خود دفاع می کنند.

به گزارش اصفهان شرق، اهمیت انتخابات در اعتلای کشور چنان است که رهبری تاکید کرده اند کسانی که حتی با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند، در انتخابات شرکت کنند. این نکته بدین معناست که همه شهروندان و اتباع ایران چه در داخل و چه در خارج کشور باید از فرصت انتخابات بهره گیرند و حتی اگر با جمهوری اسلامی هم مشکل دارند، با رای خود به تقویت ایران کمک کنند.

مردم ولایتمدار شرق اصفهان با حضور اول وقت خود پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات، روسیاهی را برای آمریکا و انگلیس و دشمنانی که چشم طمع برای انقلاب دوخته‌اند، گذاشتند.

جوانان رای اولی به همراه پدران و مادران خود با حضور در پای صندوق های رأی، در پاسخ قاطع به جبهه استکبار و رسانه های معاند نظام، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان بستند.

همه مردم آمدند تا بگویند، پیام ما به همه توطئه گران خارجی این است که مردم ایران بعد 37 سال از انقلاب، همچنان دلبسته به امام و آرمان های امام، شهدا و مقام معظم رهبری هستند و حضورشان در صحنه لبیک گفتن به امام خامنه ای مدظله العالی است.

IMG_5508

*اولین رای را در روستا با هدف بقای نظام اسلامی به صندوق انداختم

مظاهر جلالی دهیار روستای روران، پس از انداختن رای خود به صندوق در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انقلاب و بقای نظام اسلامی نیاز به رای حداکثر مردم دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید با هر سلیقه ای پای صندوق های رای حاضر شوند تا نقش اساسی در سرنوشت خود ایفا کنند.

وی ادامه داد: قطعا روستاییان بخش مرکزی شهرستان اصفهان، همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و هم صدا برای اقتدار کشور گام برمی دارند تا با انگشتان خود، چشم دشمنان را که همیشه دم از عدم حضور مردم در انتخابات می زنند، کور کنند.

 

IMG_5523

*خواسته ما مملکتی آباد است

محمدرضا ازاد شهروند زیاری اظهار کرد: رای دادن وظیفه ملی ماست و همه ساله جز اولین هایی هستم که پای صندوق های رای حاضر می شوم زیرا هدفم سربلندی نظام و رقم خوردن اقتدار مملکتم است.

وی با اشاره به درخواست از نماینده خود در مجلس تاکید کرد: نماینده باید به گونه ای رفتار کند که دشمنان نتوانند کاری از پیش ببرند و این مهم ترین خواسته من از نماینده است.

IMG_5502

*سیاست ما عین دیانتمان است

مریم شجاعی از اهل قلمان اصفهان شرق و همچنین از فرهنگیان شرق اصفهان، با نشان دادن انگشت جوهری خود به ما گفت: من رأی میدهم تا با تبعیت از مرجع دینی خود، دینداریم را ثابت کنم و بالبیک به ندای ولی امرم اعلام نمایم که سیاستم عین دیانتم می باشد.

وی افزود: خواسته من از نماینده، تبعیت از ولی فقیه مسلمین و همچنین پایبندی به آرمان های نظام مقدس اسلام است تا کشور تحت نفوذ بیگانگان قرار نگیرد.

IMG_5527

*رای من همیشه تو دهنی به استکبار است

مهدی نصیری کشاورز زیاری با بیان اینکه اگر ما نیاییم رای دهیم، دشمنان می آیند، خاطرنشان کرد: حتما باید در پای صندوق های رای حضور یابیم تا مشت محکمی به دهان استکبار و دشمنان بکوبیم و دشمنان بدانند حتی در دورترین روستاها از مرکز شهر، مردم بیدار و آگاه اند.

وی تاکید کرد: ما کشاورزیم و حتی خشکسالی مانعی برای حضور ما پای صندوق های رای و صحنه های انقلاب نیست، ولی از نماینده هم انتظار داریم به وعده هایش که قبل از انتخابات گفت، عمل کند.

IMG_5538

*رای خود را با دعا برای سلامتی آقا و رهبرم به صندوق می اندازم

صنم فاتحی از زیار با لبخندی که نشان از حضور در صحنه های انقلاب بود، گفت: هر سال رای دادم و شاید شناسنامه ای جای مهر ندارد و از این بابت به افتخار می کنم که همیشه چه در جوانی و پیری، انتخابات برایم مهم بود.

وی که ذکر دعای سلامتی اقا بر لبانش بود، تاکید کرد: برای خدا رای می دهم و پیامم به نماینده این است که باید بعد از اینکه به مجلس رفت، خدمت کردن را فراموش نکند.

IMG_5541

*مشکلات مانع حضور من در انتخابات نشده و نخواهد شد

حاج عباس احمدی زیاری که با خانواده حضور یافته بود، تصریح کرد: ما باید حافظ خون شهدای گرانقدرمان باشیم و با رای مستقیم خود، به جهانیان اعلام می کنیم که هر ایرانی سهمی در تعیین سرنوشت کشورش دارد و با افتخار حضوری گسترده در انتخابات دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات مانع حضورشان در انتخابات نیست، افزود: کشاورزان روستایی در شرق اصفهان، در همه زمان ها به ندای رهبرشان لبیک می گویند و هر زمان با نشاط تر از هر ساله اول وقت رای خود را به صندوق می اندازند و قطعا از نماینده خود، می خواهند که در مجلس برای تک تک افرادی که به آنها رای داده اند دفاع کند.

IMG_5549

*من دانشجوی شرق اصفهانی هستم و برای سرنوشتم ارزش قائلم

مهدی مومنی دانشجوی بُرکانی با نشان دادن انگشت خود گفت: رهبرم امر فرموده اند که همه در انتخابات شرکت کنند و قطعا حضور ما پاسخ به ندای ولی فقیه است.

وی تاکید کرد: قطعا نماینده باید بداند، قبل از انتخابات وعده هایی بسیار به مردم داده است و وقتی بر کرسی مجلس تکیه زد باید در خصوص اشتغال زایی جوانان نگاه ویژه ای داشته و قانونی مثبت و عملیاتی ارائه دهد.

IMG_5574

*زمزمه مادر شهید رای برای خدا، رای برای خدا

حاجیه زهرا احمدی مادر شهیدی از روستای برکان بود که با مشقت بسیار برای حضور در پای صندوق رای آمد و دو کلمه بر دهانش مدام جاری میشد که رای می دهم برای خدا….

وی به ما گفت: برای حفظ خون شهیدم و دفاع از رهبرم هر ساله پای صندوق رای حاضر شدم و از خدا خواسته ام تا جان در بدن دارم، پای دفاع از ارزش هایم خواهم ایستاد.

مادر شهید که به واسطه راه رفتن زیاد تا مدرسه نفس نفس میزد، تاکید کرد: نماینده باید بداند که برای مردم باید در مجلس خدمت کند و فراموش نکند که مردم با اشتیاق برای تعیین سرنوشت حاضر شدند.

IMG_8108

*رای من تیری بر قلب استکبار است

بانوی روستای اشکهران که در ساعات اولیه رای ریزی حضور یافته بود، با جدیت و صدای رسا گفت: این انگشت من است و دشمن بداند که سرانگشت من تیری بر قلب و وجود استکبار است. آمده ام تا این را به همه جهانیان از این رسانه بگویم.

حسن هدایت عضو شورای روستای برکان گفت: مردم وظیفه این نسبت به وطن خود دارند و باید در مسائل کشور، خودشان تصمیم بگیرند و قطعا نماینده هم باید در این رابطه قانونی مطلوب و در جهت اقتدار کشور به مجلس ارائه دهد.

اکبر سلیمانی پور عضو دیگر شورای روستای برکان نیز در این رابطه تصریح کرد: مردم روستا به خوبی و حتی نیم ساعت قبل از زمان رای ریزی پای صندوق های رای حضور یافتند و این نشانه این است که مردم نسبت به کشور اهمیت می دهند.

وی افزود: مسلما نماینده باید به درد مردم برسد و از شعار بپرهیزد و مردم هم این چنین نماینده را دوست دارند.

*************************

به گزارش اصفهان شرق، حضور پرشور مردم باعث استحکام نظام و انقلاب می‌شود و مردم شرق اصفهان که روایت حضور و انجام تکلیف را به درستی در کارنامه خود به ثبت رساندند، امروز هم با حضور خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند. من جوان شرق اصفهانی می گویم، حضورم باعث شد تا 7 اسفند هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.