سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 15:05 - جمعه 07 اسفند 1394

امام جمعه شهر نصرآباد:

باید همه تسلیم نتیجه انتخابات باشند/ رای امروز ما به دین و اسلام است

حجت الاسلام فرهنگ گفت: هر کس انتخاب شد؛ مسئولیتش سنگین است و باید در مقابل رای تک تک مردم جوابگو باشد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، امام جمعه شهر نصرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات امروز و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای گفت: نتیجه هر چه شد، باید همه تسلیم نتیجه انتخابات باشند زیرا هر کس انتخاب شد مسئولیتش سنگین است و باید جوابگوی مردم باشد.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با اشاره به اینکه نمایندگان باید خدمتگذار مردم باشند، اظهار کرد: مردم ما حتی با عصا و سختی بسیار پای صندوق های رای حاضر می شوند و بدا به حال کسی که به این مردم خیانت کند.

وی در ادامه به ۸ اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و با مهم و موثر بر شمردن نقش تربیت و اخلاق اسلامی در زندگی انسان، افزود: تربیت به روح و جان ما مربوط است و باید بیش از آن که به فکر تغذیه و تقویت جسم خود باشیم، درصدد تربیت روحی خود برآییم.

امام جمعه شهر نصرآباد با بیان این که دشمن درصدد بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان جامعه اسلامی ماست، ادامه داد: باید خانواده به امر مهم تربیت و اخلاق اسلامی سوق داده شوند، تا دشمن ناکام بماند.

وی با تاکید بر این که حوزه های علمیه بهترین مکان برای رشد و تربیت فرزندان ما می باشد، افزود: با توجه به این که  اکنون زمان ثبت نام برای حوزه های علمیه می باشد، توصیه می شود خانواده ها فرزندان خود را که زمینه و روحیه لازم را دارند، برای ادامه تحصیل و تربیت صحیح اسلامی روانه حوزه علمیه نمایند و این اقدام نشانه بالا بودن فکر خانواده هاست.

حجت الاسلام فرهنگ با اشاره به این که ارزش و سعادت انسان به اخلاق و تربیت الهی است، گفت: چه انسان هایی که در این دنیا مکنت و مقام داشتند، فرجامشان به بدی ختم شد؛ اما کسانی که تقوا داشتند و با خدا رفیق بودند، ماندگار و سعادتمند شدند.

روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان موضوع دیگری بود که خطیب نماز جمعه نصرآباد پیرامون آن صحبت کرد و تصریح کرد: یکی از راه های نفوذ دشمن به کشور از طریق اقتصاد و وابسته کردن کشور به بیگانگان است. شما شک نکید که دشمن سالهاست تلاش می کند و با بهانه های مختلف مانند تحریم می خواهد اجازه ندهد مباحث اقتصادی از درون پا بگیرد.

وی در این زمینه به بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و با بیان ابراز ناخشنودی معظم له از روند پیشرفت در این زمینه افزود: در حالی که میوه روی درخت های مردم مانده، مایه شرم و خجالت است که در بازار ما میوه از خارج می آید، نمی دانم در خارج چه خبر است که برخی این قدر شیفته خارج شده اند.

حجت الاسلام فرهنگ با اشاره به دیدار مردم نجف آباد با رهبر معظم انقلاب و قرائت فرازهایی از بیانات معظم له و ذکر برخی نکات مهم در این سخنرانی، گفت: حضرت آقا در این دیدار حجت را برای همه مسئولان کشور تمام کردند، و اگر گوش شنوایی باشد، برخی از این مسئولان که متاسفانه سمت های بالایی هم دارند، دیگر دهنشان را باز نمی کنند تا هر حرفی را نشخوار کنند.

وی با توصیه تسریع برای رای دادن به کسانی که هنوز موفق به رای دادن نشده اند، خطبه ها را با این عبارات به پایان برد: رای شما رای به اسلام است، رای به دین است، رای شما خشنودی امام عصر ارواحناه فداه را در پی دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.