سرویس: سیاسی » انتخابات 10:28 - جمعه 07 اسفند 1394

شیطنت برای کاهش آرای آیت‌الله مصباح+عکس

در اقدامی عجیب در لیست هایی که از سوی فرمانداری در حوزه های انتخابیه تهران نصب شده، درقسمت شهرت کاندیداها، شهرت آیت الله مصباحی مقدم، “مصباح” درج شده است. این درحالی است که کسی آقای “مصباحی مقدم” را با شهرت “مصباح” نمی‌شناسند و نام “مصباح” برای همه‌ی رای دهندگان یادآور “آیت الله محمدتقی مصباح یزدی” است.

به گزارش اصفهان شرق؛ در اقدامی عجیب در لیست هایی که از سوی فرمانداری در حوزه های انتخابیه تهران نصب شده، درقسمت شهرت کاندیداها، شهرت آیت الله مصباحی مقدم، “مصباح” درج شده است. این درحالی است که کسی آقای “مصباحی مقدم” را با شهرت “مصباح” نمی‌شناسند و نام “مصباح” برای همه‌ی رای دهندگان یادآور “آیت الله محمدتقی مصباح یزدی” است.

به نظر می‌رسد این اعمال، شیطنت‌هایی برای کاهش آرای ” آیت الله محمد تقی مصباح یزدی” است که از سوی فرمانداری تهران صورت گرفته است.

همچنین حمید رسایی درباره خبر فوق نوشت: اقدام عجیبی را از طرف وزارت کشور شاهدیم. در برگه های الصاق شده در حوزه های اخذ رای، در برابر نام آقای مصباحی مقدم نوشته شده، شهرت: مصباح، مصباحی مقدم! ولی قسمت شهرت مربوط به آیت الله مصباح، خالی قرار داده شده است!

اولا تاکنون هیچ کس نشنیده که آقای مصباحی مقدم را مصباح خطاب کنند، برای همین در هیچ یک از اوراق تبلیغاتی آقای مصباحی مقدم به این شهرت اشاره نشده است. علاوه بر این، یکی بودن شهرت و اصل فامیلی یک فرد چه معنا دارد!

نتیجه این اقدام وزارت کشور این است که طبق قانون، در تمام برگه هایی که نوشته می شود: مصباح، آرای اخذ شده بین آیت الله مصباح و آقای مصباحی مقدم تقسیم می شود! قبلا از این هم کد انتخاباتی آیت الله مصباح اشتباه درج شده بود!

نام این اقدام وزارت کشور چیست؟!

جالبتر این است که در قسمت شهرت نام آقای علوی هم نوشته شده: دکتر علوی!!!

8295e3bc-de7f-4d33-8989-c300287716c3

دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.