سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 17:26 - پنجشنبه 06 اسفند 1394

حماسه حضور مردم شرق اصفهان؛

حضور فردا مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب/ شرق اصفهان بار دیگر خواهد درخشید

مسئولان و مردم شرق اصفهان همه با هم پای صندوق های رای شرکت فعال دارند تا دشمنان نتوانند مودت و یکدلی و امنیت مردم ایران را از بین ببرند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مردم شرق شهر گنبدهای فیروزه‌ای هر دوره در انتخابات با حضور پر شور و حماسی‌شان تجدید بیعتی با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دارند.

در این دوره نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مردم ولایت‌مدار نصف‌جهان بار دیگر به پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

انتخابات یکی از عرصه‌های پررنگ انقلاب است که شرق اصفهانی‌ها با آن رابطه خوبی دارند و در هر دوره حضوری دشمن‌شکن داشته‌اند و با امام و رهبری تجدید بیعت کرده‌اند.

پیر و جوانان، زن و مرد، رأی اولی‌ها و همه و همه در این میدان حاضرند و با حضور در انتخابات، مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب و نظام وارد می‌کنند.

شرق اصفهانی‎ها از اول انقلاب همراه امام بودند تا به جنگ رسید و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردند.هر کجا پای ایستادن بر آرمان‎های انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری در میان بوده است، مردم شرق اصفهان حضوری دشمن‎شکن داشته‎اند و بر آرمان‎هایشان استوار هستند.
چندتن از مسئولین شرق اصفهان با خبرنگار ما همراه شدند و از حماسه ماندگار گفتند.

جعفری بخشدار جرقویه سفلی
جعفری بخشدار جرقویه سفلی اظهار داشت: به لحاظ حضور طیف ها و سلایق مختلف در انتخابات رقابت بیشتری وجود دارد.

وی ادامه داد: موقعیت های ویژه منطقه و جنگ های یمن و سوریه به حساسیت انتخابات ایران اضافه کرده است.

بخشدار جرقویه به سخنان رهبر انقلاب در خصوص انتخابات اشاره داشت و گفت: حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح قطعا تعیین کننده خواهد بود.
انتخاب نوع افراد با شعارها و اهداف مختلف نقش مجلس دهم را بسیار پررنگ می کند.

جعفری اطمینان داد: مردم شرق مانند همیشه حضور حداکثری خود را اثبات خواهند کرد.

majles10-960x460

شاکری امام جمعه بخش کوهپایه شرق اصفهان در خصوص حساسیت انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به اینکه ادوات جمهوی اسلامی ایران در جهان بیشتر شده است و دشمنان برای راهیابی نفرات مورد نظر خود اصرار دارند.

وی ادامه داد: ملت همیشه هوشیار ایران باید بیدارتر از همیشه و با بصیرت تر حاضر شوند و دشمنان را بار دیگر شکست دهند.

شاکری خاطرنشان کرد: وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است. نمایندگان می توانند در کنار وظایف اصلی خود به مشکلات و معیشت مردم هم توجه داشته باشند.

امام جمعه کوهپایه در پایان تصریح کرد: مردم شرق اصفهان بسیار متدین هستند و مذهب را به تمام معنا قبول دارند و اگر به راهنمایی های مقام معظم رهبری و فرمایشات امام راحل در راهکارهای چگونگی انتخاب توجه کنند قطعا در کنار حضور حداکثری انتخاب اصلح نیز خواهند داشت.

IMG12333368

کشاورز یکی از فرماندهان پایگاههای بسیج شرق اصفهان در این گزارش همراه ما شد و گفت: تمام جهان الآن به جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته اند و درصدد هستند مهره های دست نشانده ی خود را به مجلس بفرستند تا بار دیگر مجلس ششم ایجاد کنند.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند مودت و یکدلی و امنیت مردم ایران را از بین ببرند.

کشاورز تاکید کرد: مردم باید در پای صندوق های رای حاضر شوند، چه کسانی که نظام را دوست دارند و چه کسانی که ندارند. همه باید طبق فرمان رهبری و ادای دین به شهدای گرانقدر خود حضور همگانی و حداکثری داشته باشیم.

این فرمانده پایگاه شرق اصفهان خاطرنشان کرد: شرق اصفهان وابسته به آب زاینده رود است و از نمایندگان انتخابی خود انتظار دارند از حق و حقوق مردم حمایت کنند.

وی در پایان گفت: شرق اصفهان از ابتدای انقلاب حضور صد در صدی در انتخابات داشته است، نه بخاطر خشکسالی و بی آبی، بلکه فقط و فقط به خاطر عشق به ولایت و نظام است.

قطعا در انتخابات پیش‌رو در 7 اسفند ماه شاهد حضور مردم همیشه در صحنه شرق اصفهان خواهیم بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.