سرویس: سیاسی » انتخابات 23:58 - پنجشنبه 06 اسفند 1394

مسئولان در تریبون آزاد اصفهان شرق؛

حفظ و ماندگاری انقلاب با حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند/ مردم شرق اصفهان برای انجام تکلیف می آیند

دشمنان با تمام توان می خواهند ماندگاری انقلاب را از بین ببرند و وظیفه ما حفظ و ارتقاء ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش اصفهان شرق، در آستانه روز سرنوشت و به جهت انعکاس کلام و نگاه مسئوالان در رابطه با مشارکت حداکثری مردم شرق اصفهان پای صندوق های رای بر آن شدیم تا با راه اندازی تریبون رسانه ای اصفهان شرق، در آخرین لحظات رویدادی بزرگ از این رسانه صحبت مسئولان شرق اصفهان با مردم ولایتمدار شرق را انعکاس دهیم.

ساعی
*حفظ و ماندگاری انقلاب با حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند

فرمانده ناحیه امام علی گفت: دشمنان با تمام توان می خواهند ماندگاری انقلاب را از بین ببرند و وظیفه ما حفظ و ارتقاء ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

سرهنگ ساعی اظهار کرد: هدف ما تقویت اسلام و انقلاب می باشد و گفتمان ما گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی است.

فرماندهی ناحیه امام علی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: این انقلاب که با دنیایی از اعتقادات به پیروزی رسید و مردم همیشه بیدار با حضور به موقع خود در صحنه ها این نقشه ها را از بین بردند و در روز 22 بهمن امسال این بیداری را به اثبات رساندند و در 7 اسفند ماه نیز حماسه ای دیگر خواهند ساخت.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: شما بعنوان بسیجی باید همیشه در صحنه حضور داشته باشید و مهمترین وظیفه ما تلاش برای ماندگاری انقلاب می باشد و دومین وظیفه این است که صادقانه وارد میدان شویم و به موقع عمل کنیم .

ساعی اظهار کرد: این انتخابات نفسی تازه به ملت می دهد و  با توجه به فرمایشتات گهر بار امام خامنه ای مدظله العالی با انتخاب افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی ریل گذاری برای حرکت دولت را فراهم کنیم.

بخشدار جرقویه سفلی

 

*برگ زرینی را در انتخابات 7 اسفند رقم می زنیم

بخشدار جرقویه سفلی از وجود 19 شعبه اخذ رای در این بخش خبر داد و گفت: 10 شعبه شهری و 8 شعبه روستایی به اضافه یک شعبه سیار فعالیت خود را برای رای حدود 16 هزار نفر واجد شرایط رای دادن شروع می کنند.

حسن جعفری هرندی اظهار کرد: 450 نفر عوامل برگزار کننده در این رابطه هستند و پیش بینی ما حضور 820 رای اولی در روز انتخابات است.

وی از مشارکت 75 درصدی مردم خبر داد و افزود: مردم این بخش با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که همیشه در میدان می مانند و فردا با حضور بزرگ خود در انتخابات، برگ زرینی را به ثبت می رسانند.

بخشدار

*سابقه درخشان مردم بخش جلگه در همه صحنه های انقلاب مثال زدنیست

بخشدار بخش جلگه از 21 شعبه اخذ رای در این بخش خبر داد و گفت: 6 شعبه ثابت در هرند، اژیه با 3 شعبه و امامزاده عبدالعزیز با سه شعبه ثابت اخذ رای در انتخابات وارد شده و مردم با حضور خود حرکتی ارزنده را در کارنامه انتخاباتی به ثبت می رسانند.

وی تصریح کرد: مردم در روز 22 بهمن نشان دادند که پای آرمان های خود ایستاده اند و قطعا مشارکت بالایی در روز 7 اسفندماه از مردم انتظار می رود.

 

بخشدار

*دعوت اقشار مختلف مردم منطقه جرقویه علیا به شرکت در انتخابات 7 اسفند

بخشدار جرقویه علیا در آستانه انتخابات 7 اسفند با دعوت از مردم دیار قنوات، قنوت و عبادت جرقویه علیا برای خلق حماسه ای ماندگار دیگری گفت: با توجه به حضور همیشگی مردم ولایتمدار بخش جرقویه علیا در صحنه های انقلاب بخصوص در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال از مردم خواست با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای حماسه ای ماندگار در بحث انتخابات بیافرینند.

بخشدار جرقویه علیا در ادامه با اشاره به نقش و حق مردم در توسعه و پیشرفت کشور تاکید داشت: حضور حداکثری شما مردم وظیفه شناس و متعهد دیار کویر در انتخابات، ضمن مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه رشد و پیشرفت و توسعه کشور در حوزه های مختلف، پیگیری مطالبات قانونی مردم را بهمراه خواهد داشت که این نیازمند به مراقبت در انتخابمان و انتخاب فرد اصلح و متعهد به نظام می باشد.

نماینده عالی دولت در جرقویه علیا در ادامه با اشاره به بکارگیری تمامی امکانات در جهت برگزاری انتخاباتی سالم گفت: در بخش جرقویه علیا 21 حوزه شعبه اخذ رای برای اخذ آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فعالیت می کنند که 20 صندوق به صورت ثابت و یک صندوق به صورت سیار مسئول اخذ ارای مردم می باشند.

شهردار

*شرکت در انتخابات بعنوان یک وظیفه شرعی و قانونی است

مهندس هادی فروزان شهردار شهر ورزنه از مردم شریف شهر ورزنه دعوت کرد تا بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو باعث سربلندی کشور عزیزمان شوند و مشت محکمی بر دهان مستکبران و بدخواهان ایران همیشه سرفراز بزنند.

مهندس فروزان با سخنی از مقام معظم رهبری بیانات خود را در خصوص حضور مردم در انتخابات این چنین آغاز نمودند: عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می دهد. همه اقشار ملت در سرنوشت کشور اسلامی خود مسؤول هستند و لذا همه باید شرکت در انتخابات را بعنوان یک وظیفه شرعی و قانونی خود بدانیم و بدون هیچگونه درنگ و مسامحه ای در صحنه های حساس انقلاب حضور فعال داشته باشیم و بدانیم که اگر به خاطر عدم حضور ما در سرنوشت جامعه، ضربه ای به انقلاب وارد شود همه ملت در پیشگاه خداوند و شهدای عزیز مسؤول خواهند بود.

وی اظهار کرد: ملّت ایران همواره نشان داده است كه حضور پرشور در انتخابات را به زرهی پولادین برای مقابله با توطئه‌گران تبدیل كرده است و این بار نیز به فضل الهی ارتباط و اتصال مستحكم خود را با نظام اسلامی اثبات و دشمن را بار دیگر ناكام و ناامید خواهد كرد.

شهردار ورزنه در پایان، اذعان کرد: اینجانب در چنین شرایطی كه دشمنان اسلام و انقلاب و ایران همه‌ی امكانات خود را به كار گرفته‌اند تا مردم را از نظام جدا و به انتخابات بدبین كنند از شهروندان شریف، انقلابی و شهید پرور شهر ورزنه دعوت می‌كنم تا با حضور یكپارچه، متحد، پرشور و قدرتمند خود در پای صندوق‌های اخذ رأی؛ بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیك گفته و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدا پیمان بسته و موجب تقویت بیش از پیش نظام و انقلاب شوند.

IMG12333368

*حضور پرشور مردم کوهپایه در انتخابات 7 اسفندماه 94

تودشکی بخشدار بخش کوهپایه از حضور پرشور مردم بخش کوهپایه در انتخابات خبر داد و گفت: قطعا مردم با حضور خود به دشمن نشان می دهند که برای همیشه پای ارمان های انقلابی خود ایستاده اند و حضوری پرشور را از مردم این بخش که همیشه در همه صحنه های سیاسی و ملی شرکت کرده اند انتظار داریم.

وی از 23 شعبه اخذ رای در کوهپایه شامل 11 شعبه سیار و 12 ثابت خبر داد.

01

*شرکت در انتخابات یک تکلیف عقلی و شرعی است و تبلور اراده مردم است
ایروانی از شهروندان حسن آبادی خواست حماسه ای همچون 22 بهمن امسال را بار دیگر در روز 7 اسفند تکرار کنند و یکبار دیگر اقتدار کشور و نظام را به دشمنان نشان دهند
شهردار شهر حسن آباد گفت: شرکت در انتخابات در این برهه از زمان که دشمنان ما از تمام قدرت برای تضعیف نظام اسلامی و انقلاب استفاده می کنند یک تکلیف عقلی و شرعی می باشد.

ایروانی در ادامه با اشاره به نقش مردم بر سرنوشت خود گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 7 اسفند تبلور و اعمال اراده مردم بر سرنوشت خویش می باشد و مردم می توانند با انتخاب افرادی اصلح در توسعه و رشد ایران اسلامی نقش داشته باشند.
شهردار شهر حسن آباد در پایان ازشهروندان حسن آبادی که همیشه همگام با مسئولین در صحنه های انقلاب حضور داشتند و دارند خواست با شرکت پرشور و گسترده خود در روز انتخابات در پای صندوق های رای یکبار دیگر اقتدار ملت و کشور را به جهانیان به اثبات برسانند و با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری که فرمودند حضور آگاهانه شما در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی احاد مردم مشارکت در سرنوشت کشور است و با حضور خود و انتخاب فرد اصلح، متعهد،متدین و متخصص شاهد پیشرفت و توسعه و بالندگی ایران اسلامی باشیم.

787878

*حضور در انتخابات برای ما و جامعه دانشگاهی یک وظیفه و تکلیف است
دکتر مالکی سرپرست مرکز علمی کاربردی هرند در پیامی از جامعه دانشگاهی و مردم خواست با حضور یک پارچه در انتخابات بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت کنند.
دکتر مالکی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند ضمن تاکید بر حضور پرشور جامعه دانشگاهی گفت: بار دیگر با حضوردر پای صندوق های رای با نظام جمهوری اسلامی ایران میثاقی دوباره خواهیم بست.

در پیام ایشان آمده است:
اساتید، دانشجویان و فرهیختگان عزیز
ایران اسلامی بار دیگر شاهد یکی از زیبای های جامعه ای خواهد بود که آزادی را در بیان و عمل ثابت نموده است و برگزاری انتخابات مختلف از شروع پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان این مهم می باشد. در روز جمعه هفت اسفند ماه در سراسر کشور عزیز و اسلامی ایران دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. این دو انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از نظر قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است و بنا به فرمایشات رهبر عزیز انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در پای صندوق های رای یک تکلیف الهی می باشد پس ضمن دعوت از شما عزیزان در روز جمعه و در پای صندوق های رای بار دیگر ثابت خواهیم کرد که مردم همیشه در صحنه ایران تا آخرین لحظه پای آرمانهای نظام جمهوری اسلامی خواهند ماند.
دکتر غلامرضا مالکی فارسانی
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.