سرویس: سیاسی » انتخابات 14:30 - چهارشنبه 05 اسفند 1394

آیت الله طباطبائی نژاد در پی شایعات حضورش در لیست های احزاب دیگر مطرح کرد:

شایعه حضورم در لیست های دیگر به جز لیست جامعتین بدون نظر و رضایت اینجانب است

در پی شایعاتی مبنی بر حضور نام آیت الله طباطبائی نژاد در برخی لیستهای احزاب ، ایشان ضمن رد شایعه حضورش در لیستهای احزاب و گروه ها افزود: حضور من در لیستهای دیگر به جز لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز بدون نظر و رضایت اینجانب است .

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، در پی شایعاتی مبنی بر حضور نام آیت الله طباطبائی نژاد در برخی لیستهای احزاب ، ایشان ضمن رد شایعه حضورش در لیستهای احزاب و گروهها افزود : حضور من در لیستهای دیگر به جز لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز بدون نظر و رضایت اینجانب است.

وی با اشاره به اوج ایام تبلیغات انتخاباتی و شیطنت بعضی گروهها افزود: برخی هم صدا با دشمن شورای نگهبان را تضعیف و تخریب می کنند و برخی با رفتارهای دیگر از جمله شایعه پراکنی و تخریب دیگر کاندیداها ، نوعی دیگر با دشمن انقلاب اسلامی هم نوا می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود : این نوع فعالیتها خیانت به نظام و خلاف شرع مقدس و مرام اسلامی است.

وی از مردم فهیم و انقلابی خواست تا ضمن حفظ بصیرت به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و مورد وثوق طلب کنند.

آیت الله طباطبائی نژاد افزود: حضور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز که زیر ذره بین دشمن قرار دارند بسیار ضروری است، چرا که دشمن منتظر است تا بین مردم و حکومت جدایی بیندازد.

لازم به ذکر است آیت الله طباطبائی نژاد به همراه حضرات آیات نمازی، مقتدایی، مهدوی و عبداللهی لیست مورد تأئید جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز (جامعتین) در حوزه انتخابیه استان اصفهان را تشکیل می دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.