سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 02:02 - چهارشنبه 05 اسفند 1394

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

دشمن از پیوند مردم و ولایت در هراس است/ نماینده باید به ظرفیت داخلی کشور بها دهد

سردار فدا گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم تر باشد، چشم طمع دشمن به به انقلاب شدیدتر خواهد شد و همه ما وظیفه داریم در این رویداد بزرگ شرکت فعال داشته و انتخاب درستی را رقم بزنیم.

به گزارش اصفهان شرق، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در همایش بسیجیان شرق اصفهان با اشاره به دستاوردهای انقلاب طی 37 سال اخیر گفت: دشمنان طی سالهای گذشته تا کنون توطئه ها و ددمنشی های بسیاری را علیه کشور به راه انداختند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند و در پاره ای از مسائل با طرح مساله نفوذ در صدد تحلیل انقلاب بلند شدند.

سردار مجتبی فدا، ایستادگی مردم و تقدیم بیش از 230هزار شهید را نمونه بارز حرکت انقلابی عنوان کرد و افزود: ظرفیت انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که جبهه مقابله با استکبار در یمن، افغانستان، سوریه متشکل از شیعه و سنی شکل گرفته است و مسئولان و مردم، امنیت امروز سامرا، کربلا را مدیون حمایت شجاعانه شیعه و حضرت آقا می دانند.

وی اظهار کرد: امروز ظرفیتی در منطقه ایجاد کردیم که در آن طرف مرزها، ابتکار عمل را در دست گرفته و حرف خودمان را به کرسی مینشانیم.

جانشین فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ایران حامی سوریه در برابر متحدان استکبار ایستاد، گفت: کمک مستشاری نیروهای ایرانی و عظمت انقلاب اسلامی، ظرفیتی را در سوریه ایجاد کرد که امروز علی رغم اشغال 98 درصدی خاک سوریه توسط داعش، بیش از 60 درصد خاک سوریه از جور دشمنان خارج شده است.

وی تصریح کرد: غزه با الگو گیری از فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی، توانست پنجمین ارتش بزرگ دنیا را زمین گیر کند.

سردار فدا با اشاره به فرمایشات گهربار حضرت امام خامنه ای مدظله العالی اظهار کرد: حضرت اقا فرمودند، در چهار مرحله و موضوع اگر احساس خطر کنم بی پرده با مردم در جریان میگذارم و ان جایی است که اسلام، انقلاب، امام و خط و راه امام را در خطر ببینم.

وی از ایستادگی بسیجیان طی 37 سال گذشته علیرغم مشکلات و کمبودها، این گونه بیان کرد: بسیجیان کشور پای زنده ماندن آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند و رهبری هم فرمودند، ما با جبهه عظیم دشمن نامتناجس روبه رو هستیم که زمان هایی بر علیه انقلاب و تضعیف آرمان های انقلاب اسلامی حرکت میکنند و این جوانان غیور و ایستاده کشور هستند که تا پای جان در حفظ انقلاب ایستادگی دارند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با تذکر به نفوذ دشمن و ایجاد برخی هجمه ها علیه نظام، مترکر شد: برخی از دشمنان به دنبال ضعیف کردن عنصر، اسلامی و دینی هستند و گروهی دیگر در صدد مورد هجوم قرار دادن جایگاه رفیع ولایت فقیه هستند و همه این موارد نمونه مصداقی از نفوذ دشمن در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب بدون مردم هیچ ثمری ندارد و در مقابل حضور و مشارکت مردمی بدون علمدار و رهبر به سر منزل مقصود نخواهد رسید و مردم در کنار ولایت، ظرفیتی را ایجاد میکند که استکبار جهانی از آن ترس و واهمه دارد.

سردار فدا با اشاره به ترفندهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و ارکان آن گفت: اسلام، ولایت، مردم، ماندگاری، حضور حداکثری در صحنه و محتوای ارزشی از چهار رکن انقلاب است که دشمن قصد دارد آنها را از بین ببرد و اگر انقلاب اسلامی از مسلمانان مظلوم دفاع نکند، مسلما دشمن هم کاری به او ندارد.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به مساله انتخابات اشاره و افزود: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم تر باشد، چشم طمع دشمن به به انقلاب شدیدتر خواهد شد و همه ما وظیفه داریم در این رویداد بزرگ شرکت فعال داشته و انتخاب درستی را رقم بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه بی بی سی از برخی سرلیست ها و لیست های انتخاباتی حمایت می کند این گونه ابراز کرد که باید بدانیم رای به کدام لیست دشمن را خشمگین تر خواهد کرد.

وی با اشاره به مشارکت مردم شرق اصفهان در راهپیمایی ها و ایام الله سال، صحبتی کوتاه بین این مساله و رفتار نمایندگان داشت و بیان کرد: نماینده باید در مجلس به نحوی شعار دهد که مردم شرق اصفهان در روز 22 بهمن شعار دادند و همچنین به ظرفیت داخلی اعتقاد داشته و برای آن قانون تصویب کند.

سردار فدا در پایان با بیان برخی ویژگی های نماینده اصلح مد نظر امام خامنه ای مدظله العالی گفت: نماینده باید پایبند به انقلاب و امام و راه امام و رهبری، دشمن شناس، اهل تعامل با مردم و مقاوم باشد تا بتواند در راستای خدمتش موفق باشد و مردم نیز باید به نماینده اصلح با در نظر گرفتن پارامترهای عنوان شده از سوی رهبر معظم انقلاب انتخابی درست را به انجام برسانند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.